قیمت ویژه انواع دوربین مداربسته

این دوربین ها توسط کابل های تصویر یا همان RG59 باید به دستگاه های های دی وی ار متصل شوند . نور مریی تنها یک پنجره یا طیف کوچک در این محدوده اشغال میکند. همانطور که در پاراگراف های قبل نیز ذکر شد ما برای کاهش هزینه ها در پروژه های کوچک و متوسط، بستر کواکسیال را پیشنهاد می دهیم ولی چنانچه هزینه اولویت مهمی برای شما محسوب نمی شود به خاطر مزایای ذکر شده، بستر شبکه پیشنهاد می شود. همانطور که توسط Bellingcat گزارش شده است، یک کانال تلگرامی خبری در مورد شهر Kremenchuk تصویری را به اشتراک گذاشته است که به نظر میرسد پیامی به تاریخ 23 جون از یک گروه چت تلگرام مربوط به کارمندان Amstor را نشان میدهد. در حال حاظر برای انتقال بی سیم در این سیستم ها نیز تحقیقاتی انجام شده است و در حال ارائه به بازار می باشند. دوربین های مداربسته موجود در فروشگاه اینترنتی اسمارت سکرت ، هم بصورت دوربین های مخفی، سیم کارتی، بی سیم و معمولی موجود می باشد. باشند، DVR های موجود در بازار در دو دسته کلی نیز تقسیمبندی میشوند.

زیرا کسانی در این حوزه ورود پیدا میکنند که حافظ امنیت و رازداری افراد و مشتریان هستند. مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند. با توجه به زیاد شدن سرقت از منازل نصب دوربین مداربسته در بعضی از خانهها، مخصوصا ساختمان ها و ویلاهای خارج از شهر لازم و ضروری شده است. در ابتدای مسیر، این محصول فقط با رزولوشن 1 مگاپیکسل به بازار عرضه شد که دربردارنده وضوح تصویر 480×720 با نرخ 30 فریم بر ثانیه بود اما تا سال 2020 این دوربین ها با وضوح 5 مگاپیکسل تولید و روانه بازار شده است. یکی از مهم ترین عواملی که ممکن است بر قیمت دوربین مدار بسته تاثیر مستقیم داشته باشد، نام برند تولید کننده ی دوربین مداربسته می باشد. کیفیت تصویر دوربین مداربسته یا رزولوشن نیز یکی دیگر از مواردی است که می تواند به طور مستقیم بر روی کیفیت دوربین مداربسته تاثیر داشته باشد. یکی از مهمترین مواردی که باعث به وجود آمدن تفاوتها در دوربین و همینطور تاثیر در قیمت آن میشود، قابلیتها و تکنولوژیهای به کار رفته در دوربین مدار بسته است. جلوگیری از سرقت، مراقبت از اسناد و اطلاعات و پروندههای مهم، افزایش بهرهوری کارکنان شرکت، کنترل ورود و خروج مشتریان و رسیدن به آرامش خاطر از مهمترین مزیتهای استفاده از دوربین مداربسته میباشد.

فضای مسکونی و … با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاهها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس میشود. سپس برای تصمیم صحیحتر و انتخابی دقیقتر، ما پیشنهاد میکنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید. از این دوربین برای اولین بار در سال 1947 توسط ارتش آلمان به منظور نظارت بر شیوه شلیک موشک، در ایستگاه پرتاب نصب گردید. در این بیانیه هیچ بحثی در این زمینه که روسیه به کرمنچوک موشک شلیک کرده یا مرکز خرید مورد اصابت موشک قرار گرفته است وجود ندارد. به گفته ارتش اوکراین، این مرکز تجاری مورد اصابت موشکهای روسی X-22 قرار گرفته که توسط بمبافکنهای Tu-22M3 که از فرودگاه شایکوفکا در منطقه کالوگا روسیه پرواز کردند، شلیک شده است. دام که فارسینویس کلمه انگلیسی DOME است به معنای گنبد بوده و به دوربینهایی اطلاق شده که بر روی سقف نصب میشود. درواقع دوربین های مداربسته دام به معنای دوربین های گنبدی شکل می باشند.

همانطور که توسط رسانه Bellingcat توضیح داده شده است، میتوانید در تصویر ارسالی از سوی شرکت پلنت ببینید که مرکز تجاری سایت hilook-cctv آسیب دیده است. همانطور که از اسم محصول مشخص است این دوربین مداربسته از خانواده آنالوگ می باشد ولی وضوح تصویر این محصول برحسب مگاپیکسل (Megapixel) است و دیگر از کیفیت خطی تلویزیون (TVL) که تکنولوژی قدیم دوربین مداربسته های آنالوگ می باشد، استفاده نمی کند. برخی دیگر تصاویری از صفحه مربوط به ساعات کاری این مرکز خرید در گوگل ارسال میکنند، جایی که میگوید Amstor Center برای همیشه بسته شده است. شما می توانید در صفحه دوربین مداربسته ای اچ دی در فروشگاه دی سی ای کالا اطلاعات بسیار مفیدی در مورد آن را مشاهده کنید. همچنین در این بخش از مراحل نصب دوربین مداربسته، از داشتن نمایی خوب و منبع تغذیه ای پایدار که بتواند طول کابل ها را به حداقل برساند نیز اطمینان حاصل کنید. اگر شما نیز از دارندگان سیستم های مداربسته قدیمی هستید و به فکر تعویض دوربین ها و تجهیزات قدیمی خود با تجهیزات جدید هستید می توانید با همکاران شرکت ما تماس حاصل نموده و اطلاعات سیستم مداربسته خود را در اختیار ایشان قرار دهید تا از مشاوره آنها استفاده نموده و با نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته بهترین پیشنهادات را از طرف ایشان دریافت کنید.

اما با کمک عکسهای رسید خرید از فروشگاه و ویدیوهای مرتبط، میتوان تأیید کرد که مرکز تجاری در واقع دارای کاربری و برای عموم باز است. بر اساس چندین عکس برگرفته از ویدئو، مرکز خریدی که مورد هدف بمباران روسیه در کرمنچوک بوده به مدت یک سال بسته بوده است. اما آنها ادعا میکنند که این مرکز خرید “غیر کاربردی” بوده و زمانی که یک انبار مهمات در آن نزدیکی بمباران شده، انجا نیز آتش گرفته است. به گفته مقامات مسکو، بمباران روسیه به جای این مرکز تجاری مناطق نگهداری سلاح در اطراف را هدف قرار داده است. امروزه، مجموعه گسترده محصولات و راه حلهای CP PLUS میلیونها مکان را در سراسر جهان در مناطق جغرافیایی مختلف، از سایتهای دفاعی بسیار حساس گرفته تا ساختمانهای دولتی گرفته تا زیرساختهای حیاتی، حملونقل، هتلها، بیمارستانها، مؤسسات آموزشی و خانهها، با مشتریان بسیار راضی نظارت و ایمن میکند. در اینجا میتوانید لیست بهترین برند دوربین مداربسته در جهان را که بر اساس سهم بازار مرتب شدهاند، پیدا کنید.

این نسل سازگاری کامل با نسلهای قبلی نظیر AHD,HDTVI,IP,HDCVI را دارد. این تکنولوژی نسل به روز تر دوربین های مدار بسته آنالوگ با کیفیت قدیمی روش های تی وی ال می باشد، که در این نسخه کیفیت تصویر بر پایه رزولوشن بالا و با کیفیت مگاپیکسل است. نصب دوربین مدار بسته به منزله در اختیار داشتن سیستم های امنیتی کامل با ایمنی بالا است. همچنین دوربین های تحت شبکه هایک ویژن از نظر طراحی نیز بسیار فوق العاده هستند و با وجود فناوری های جدید هوش مصنوعی می توانند میزان تراکم یک جمعیت یا یک چهره را که به صورت مکرر از یک محیط استفاده می کند را تشخیص دهد. کیفیت آنها آنالوگ است و امکان استفاده از آنها بصورت دوربین آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه وجود دارد. طبق نظرسنجی IHS 2017، CP PLUS کوچکترین و سریعترین برندی است که وارد باشگاه 4 شرکت امنیتی برتر جهان و 2 شرکت برتر آسیا شده است. بنابراین در اینجا لیستی از برندهای برتر دوربینهای مدار بسته در جهان آورده شده است. CP PLUS با یک چشمانداز و تعهد به ساده و مقرونبهصرفه ساختن نظارت، مأموریتی را آغاز کرد تا جهان را به مکانی امن و مطمئن تبدیل کند.

بولت یا Bullet به معنای گلوله یا لوله است که معمولا برای فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد. در صورتی که مایل به تخمین دقیق هزینه پروژهای خاص هستید (مانند هزینه نصب دوربین مدار بسته مخفی در منزل)، حتما پیشنهاد میکنیم از قابلیت استعلام رایگان هزینه در اپلیکیشن یا وبسایت «خدمت از ما» استفاده کنید، تا دید بهتری از هزینهها داشته باشید. اگر اولین باری است که از این اپلیکیشن استفاده می کنید باید ابتدا در آن ثبت نام کنید. همچنین آسیب وارده به محل کارخانه ماشین آلات راهداری نیز در تصاویر مشخص است. و شعلههای قابل مشاهده که به نظر میرسد از کارخانه ماشین آلات راهسازی باشد. بر اساس این تصویر، طی دو حمله موشکی، یک کارخانه ماشین آلات راهسازی در جاده کرمنچوک و حیاط محوطه راه آهن در نزدیکی آن را هدف قرار گرفته شده است. بنابراین با توجه به این عناصر موجود، به نظر میرسد که موشک اول همانطور که در فیلم نشان داده شده است ابتدا به مرکز تجاری کرمنچوک اصابت کرده، سپس موشک دوم به کارخانه ماشین آلات راهداری در یک کیلومتری شمال مرکز تجاری اصابت کرده است. دوربین مداربسته اسپیددام با توجه به ویژگی جابجایی در محورهای افقی و عمودی و ترکیب این ویژگی با زاویه ی عریض دوربین های دام، فضای بسیار وسیعی را می تواند پوشش دهد.

با اتصال به اینترنت و نصب نرم افزار V380 می توانید تصاویر منزل و فروشگاه خود را دریافت کنید. باید در ابتدا مشخص کنید که چند عدد دوربین برای محیط مورد نظر خود نیاز دارید و آیا قصد استفاده از میکروفن خارجی برای دوربین مداربسته دارید یا خیر. با توجه به تعدد انواع فروشگاههای اینترنتی دوربین مداربسته و همچنین استورهای فیزیکی، بهتر است در هنگام خرید دوربین مداربسته آنالوگ، از فروشگاهی خرید کنید که حتما نمایندگی رسمی و معتبر یک یا چند برند باشد. انواع دوربین مداربسته در مکان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و در دورانی هستیم که میتوانیم با نصب چند دوربین مداربسته در هر فضایی که بخواهیم، ضریب امنیتی بالایی را ایجاد کنیم.

البته گفتنی است که این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد. تصاویر دوربینهای مداربسته نظارتی و تصاویر ماهواره ای با این روایت در تضاد است. تصویری همراه با متن منتشر شده توسط سفارت روسیه در بریتانیا توسط سایتی به نام “WarOnFakes” تهیه شده است، سایتی که ادعا میکند اطلاعات نادرست منتشر شده توسط رسانههای اوکراینی درباره جنگ را شناسایی و افشا میکند، اما در راستی آزمایی و حقیقت سنجی که از سوی رسانههای فرانسوی صورت گرفته این سایت به عنوان سایتی در خدمت تبلیغات روسی شناخته شده است. قابلیت های مضاعفی که دوربین های تحت شبکه دارند به همراه انعطاف پذیری بالای آنها در نصب و اجرا باعث شده تا افراد تمایل بیشتر به این دوربین ها نشان داده و حاضر به صرف هزینه بالاتر برای خرید این نوع از دوربین باشند. Planet پلنت، یک شرکت ارائه کننده تصاویر ماهوارهای، عکسهایی از 28 جون 2022، یعنی یک روز پس از حملات، برای تحریریه ناظران فرانس 24 ارسال کرد که محل برخورد دو موشک را نشان میداد. در 28 جون 2022، وزارت دفاع روسیه بیانیهای را در رابطه با این حمله منتشر کرد. شاید تصور کنید که تجهیزات مربوط به دوربین مداربسته آنچنان مهم نیستند و با پکی که شما خریداری میکنید میتوانید نصب دوربین مداربسته را به آسانی انجام دهید اما اینطور نیست.

اولین روش شاگردی کردن در مغازه های تخصصی نصب دوربین مدار بسته می باشد که این شیوه یادگیری بسیار طولانی مدت خواهد بود و برای کسانی که می خواهند سریع وارد بازار کار دوربین مدار بسته شوند مناسب نیست. دستگاه های ذخیره ساز این نسل توانایی متمرکز کردن و یکپارچه کردن سایر سیستم ها نظیر اعلام سرقت، مادونقرمز، آلارمها، سیگنال های صوتی و تصویری را داند. این کار اولین بار توسط داهوا در سال 2012 صورت پذیرفت و نسلهای مختلفی دارد به طور مثال نسل 3 این فناوری قابلیت ارسال تصاویر تا رزولوشن 4K را دارد، همچنین این دوربین ها از قابلیتهایی نظیر STARLIGHT یا LIGHTFINDER که در دوربین های تحت شبکه نیز بود بهره میگیرند تا در تاریکی یا نور کم بتوانند تصویر بهینهتری تولید نمایند.

بیشتر دوربین های مداربسته موجود در بازار از این نوع دوربین ها هستند. اگر قصد دارید این نوع دوربین های مداربسته را بصورت پکیج و اقتصادی تر خریداری نمایید کلیک کنید. ممکن است شما بخواهید صرفا دوربینی برای جاده کارخانه تان تهیه کنید که از رفت و امدهای شبانه آن مطلع شوید، در حالی که ترددهای طول روز برای شما اهمیتی ندارد و یا برعکس . تکنولوژی دوربین مداربسته، نوع لنز، جنس بدنه، دید در شب، کیفیت تصویر و امکانات خاصی مانند WDR از عوامل افزایش یا کاهش قیمت دوربین مداربسته هستند. این سیستم ها باکیفیت بالا میتواند امکانات خوبی را برای مشتریان فراهم نماید. شرکت فرادید در زمینه تامین محصولات امنیتی در بازار آنلاین نیز فعال است و هر روزه به مشتریان بسیاری در سطح کشور در زمینههای فوق ارسال کالا دارد.

دوربین های مداربسته ی کوچک مخفی مانند انواع عادی این دوربین ها دو نوع اتصال با دریافت کننده دارند ، یکی اتصال با کابل و یکی اتصال با وایرلس ( که دیتا ها را به دستگاهی تا شعاعی مشخص ارسال می کند . Nvr(network video recording دستگاهی جهت ذخیره سازی تصاویر در دوربین های مدار بسته آی پی تحت وب می باشد. ارزان ترین مدلی که از دوربین های مداربسته تحت شبکه ( آی پی ) می توان معرفی کرد ، دوربین لامپی است . در دستگاه های ذخیره ساز برخی از امکانات هوشمند سازی نظیر تشخیص چهره، شمارش افراد و .. امکان پذیر شده است. به نوع و کیفیت سنسور، رزولوشن، نوع دستگاه DVR و مدت زمان زخیره سازی تصاویر در هارد، توجه نمایید. برخی از نصابان دوربین مداربسته هم با توجه به این ضعف در جامعه، سعی میکنند که به طریق مختلفی، از این بیاطلاعی مردم عادی، رقمهای بالایی را دریافت کنند. بر اساس محل قرارگیری دوربین و دو اصابت مورد نظر میتوان دریافت که ابر دود در سمت شرق، همان ابری است که از مرکز تجاری میآید.