قیمت نصب دوربین مدار بسته در بازار چقدر است؟

دوربین مداربسته با تکنولوژی Turbo HD در واقع نسل جدید دوربین های مداربسته آنالوگ هستند که انتقال اطلاعات را بر روی بستر کابل کواکسیال انجام می دهند. در این روش، اطلاعات تصویر به صورت کامل حفظ می شود، نمایش نور در تصویر نیز بی نقص است و در نهایت تصویر را با وضوح و شفافیت بالا و بدون نویز و اعوجاج نشان می دهد. می تواند تا فاصله 150 متر در تاریکی را ببیند. فاصله کانونی مناسب (فاصلهای که دوربین به درستی در آن فوکوس میکند) و میدان دید باید با هم هماهنگ باشند تا به نتایج مطلوب برسید. دوربین مداربسته آنالوگ که نسل قدیم هستند پس از اندک زمانی کیفیت خود را از دست می دهند ، البته این مشکل در دوربین مداربسته آنالوگ نسل جدید بهینهتر شده است و علاوه بر وجود کیفیت دوربین بالا و رزولوشن بهینهتر بازار مناسب تری را به خود جلب نموده است.

شرکت دوربین مداربسته آریستک با تکیه بر اصل مشتری مداری و ارائه ممتاز خدمات نصب دوربین مداربسته، کلیه فعالیت های اعم از فروش دوربین مداربسته تحت شبکه تا نصب و انتقال تصویر را همراه با مستندات و گزارش های فنی مفصل به مشتریان ارائه می دهد. در پایان گفتنی ست آکادمی فنی البرز پیش گام در برگزاری دوره های ارزشمند و پول ساز دیگری چون آموزش تعمیرات موبایل در کرج ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی در کرج ، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در کرج و … در گام بعد دوربین برای ارسال تصاویر به دستگاه ذخیره ساز نیاز به یک مبدل دارد که سیگنال دیجیتالی سنسور تصویر را به سیگنال آنالوگ تبدیل کند که این سیگنال میتواند مطابق با NTSC/PAL باشد.

این رشته با خیلی از مشاغل دیگر به خوبی ترکیب میشود مثل مشاغل حوزه صنعت ساختمان ،خانه های هوشمند برق کشی ساختمان و نصب آیفون های تصویری پس اگر در یکی ازاین حوزه مشغول به کار میباشید یادگیری این دوره میتواند خدمات بیشتری را به مشتریان شما ارایه دهد.اگر هیچ پیش زمینه ای از این رشته ندارید علاقه و پشت کار شما کافی است که در طول یک دوره کوتاه در این حوزه تخصص لازم رابدست آورید ولی علیرغم محاسن این رشته سختی هایی هم دارد که باید از قبل از شروع به یادگیری این رشته به آنها فکر کنید و بررسی کنید که با روحیات شما سازگاری داشته باشد.برخی پروژه های امنیتی ودوربین های مدار بسته بیرون از ساختمان و یا در ارتفاع انجام میشوند پس فیزیک بدنی و تحمل هوای گرم ،سرد و کار در ارتفاع باید با روحیات شما سازگار باشد. هنگامی که خواهان خرید دوربین مدار بسته هستید ، در اینترنت ممکن است به جستجو بپردازید، اما باید با این مسئله آگاه باشید که مسائل بیشماری وجود دارد که ممکن است شما را گمراه نماید.

دستگاه (NVR (Network Video Recording وظایفی مشابه DVR ها دارد، با این تفاوت که تنها برای دوربین های IP یا تحت شبکه به کار می رود. هم در روز و هم در شب، آنها تصاویر ویدیویی واضحی را ضبط می کنند که در شرایط نوری متفاوت پنهان نمی شوند. این سرور شامل یک پردازنده ویدیویی با کارایی بالا است که برای پشتیبانی از دوربینهای IP در شبکه ضروری است. دوربین کودک یکی از انواع خاص دوربین های تحت شبکه است که با داشتن وای فای داخلی به گوشی یا کامپیوتر شخصی متصل می شود و به شما اجازه می دهند آن را کنترل کنید. اما دانستن چند نکته به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر و درست تر تصمیم گیری نمایید. در سال 1875 کری، یک مخترع آمریکایی اولین تلویزیون ساده را ساخت که شاید بتوان آن را اولین جرقه در شکل گیری زیر ساخت دوربین مداربسته آنالوگ ، دانست. استفاده میشود و سیم ها را از طریق سقف های کاذب، کناف، دوپوش یا زیر زمین عبور میدهند که بدین شکل خوشبختانه هیچگونه تغییری در ظاهر خانه رخ نمی دهد.

در محوطه ها و خانه هایی که دارای حیاط های جلو و عقب هستند می توانند برای نظارت از دوربین های فضای باز و دوربین های مداربسته ویدئوبی مخصوص درب ها بهره مند شوند. معمولا برای برند های مختلف دوربین های مداربسته یک لیست محصول به همراه قیمت با همان لیست قیمت ارائه می کنند تا همکاران براساس ویژگی هر محصول به همراه قیمت آن بتوانند به راحتی به مشتریان خود پیشنهاد قیمت بدهند، اخیرا به دلیل مشکلات بوجود آمده از جمله دسترسی مشتریان یا همان End User به لیست قیمت دوربین های مداربسته برخی شرکت ها فقط با در خواست کتبی و تعریف پروژه قیمت محصول را در اختیار می گذارند.

نصب دوربین مداربسته یکی دیگر از خدماتی است که امکان ارائه هزینه دقیق بدون بازدید و کارشناسی محل برای آن غیرممکن است و عوامل متعددی در قیمتگذاری آن دخیل هستند. با وجود این سوئیچ، میتونید بهصورت آنلاین و از طریق اینترنت، محل کار و زندگی خودتون رو مشاهده کنید. اما اگر هنوز مطمئن نیستید کدام تجهیزات مورد نیاز شماست؛ یا اگر سوالی در این راهنما پوشش داده نشده است، با خیال راحت با کارشناسان ما در رایکانت تماس بگیرید. دوربین های بولت می توانند فضای بزرگتری را تحت پوشش قرار دهند و مشاهده فواصل طولانی تر از طریق آن ها امکان پذیر است.

اگر آشنایی زیادی با تجهیزات دوربین مداربسته ندارید، ممکن است فکر کنید همه لنزهای دوربینهای مداربسته یکسان هستند. قبل از خرید کابل شبکه حتما یک تکه 90 متری را از فروشنده درخواست کرده و خودتان با تستر فلوک تست نمایید تا از کیفیت آن مطمئن شوید. ۳. دستگاه ان وی آر ( NVR ) : برای ضبط کردن تصاویر دوربین های تحت شبکه IP و مدیریت آنها. دستگاه ذخیره ساز دوربین های دیجیتال NVR نام دارد. دوربین های دیجیتال که با عنوان دوربین های تحت شبکه نیز شناخته میشوند تصاویر را با فرمت دیجیتال ارسال و ذخیره سازی می نمایند. از دید سیستماتیک دوربین های تحت شبکه مانند یک کامپیوتر کوچک است که میتواند در هر جایی از شبکه قرار گیرد و می توان به صورت محلی یا ریموت به تصاویر آن دسترسی پیدا نمود. ویدئو سرور بسیار شبیه به ضبط کننده ویدئوی شبکه (NVR) است. هارد خارجی یا اکسترنال این دوربینها درون دستگاه DVR و NVR قرار میگیرد. نسل بعدی دوربین مداربسته آنالوگ از دستگاه ذخیره ساز دیجیتالی بهره میگرفت که آن را با نام DVR می شناسید. علاوه بر آن چنانچه مشکل جدی، سرقت یا جرم در محل رخ دهد وجود یک دستگاه نظارت تصویری می تواند به میزان چشمگیری به شما در شناسایی سارقین کمک کند.

کدام راهکار میتواند امنتر و بهینهتر باشد . دوربین مداربسته آنالوگ میتواند پاسخگوی مناسب برای مشتریان باشد؟ یک نورافکن یا پروژکتور مادون قرمز میتواند منبع اضافی نور دوربین شما را تامین کند. دوربین بیسیم یا دوربین وایرلس(Wireless): از طریق Wi-Fi اطلاعات را انتقال میدهد و توسط کابل برق به منبع برق متصل میشود. از برترین ویژگی های این دوربین هایلوک میتوان به اندازه کیس آن اشاره کرد که بسیار شکیل و اندازه آن بزرگ است که برای نصب در محیط داخلی ظاهر بسیار زیبایی دارد و دید در شب آن معادل ۴۰ متر را پوشش میدهد. دوربین مخفی در واقع به دوربین هایی گفته می شود که بطور عمومی به خاطر پوشش و ظاهر آنها ، از دید عموم استتار شده اند و فقط شما می دانید که این وسیله یا ابزار یک دوربین مخفی می باشد.

در اکثزر کشورهای جهان از دوربین های مدتاربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده سایت hilook-cctv می شود. برخی از این کاربرد ها عبارتند از: نظارت بر عملکرد پرسنل ، تعقیب نامحسوس مجرمین ، کنترل ترافیک ، حراست از بانک ها و شرکت های صنعتی می باشد . امروزه بازار به سمت دوربین های مداربسته دیجیتال پیش رفته است و برخی سازمان ها نیز از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده می کنند اما سرعت جایگزینی نسل قبلی دوربین های مداربسته با نسل جدید دورربین های مداربسته دیجیتال یا دوربین های مداربسته تحت شبیکه کند می بشد. نسل قدیم دوربین های آنالوگ کیفیت و رزولوشن پایین تری داشتند امروزه دوربین مداربسته آنالوگ باکیفیت بهتر و رزولوشن بالاتر ارسال شده است. اما سنسورهای CMOS به دلیل هزینه کمتر، مصرف انرژی کمتر و اندازه کوچکتر، امروزه در دوربینها بسیار رایجتر هستند. در مورد DVR یا NVR چونکه در اینها هارد دیسک نصب می شود و باید مصرف برق هارد دیسک را هم در نظر گرفت پی برای DVR یک آداپتور 4 آمپری 12 ولتی بزنید. این دوربین می تواند تا 128 گیگ رم را پشتیبانی کند. از جمله تجهیزات دوربین مداربسته که استفاده از آن اختیاری است و بیشتر برای ساختمانهای اداری استفاده میشود، رک دوربین مداربسته است.

یکی از رایجترین سؤالات این است که آیا یک سیستم نظارت آنالوگ پوشش بهتری دارد و یا دیجیتال؟ به طور مثال برخی از ضعف هایی که توسط دوربین های آنالوگ مشاهده گردید به مرور در سیستم های دیجیتال بهینهتر گردید. سرور با تعداد دوربینها، وضوح و سیستم مدیریت مورد نیاز نیز مطابقت دارد. سیستم های دیجیتال را با عنوان دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا دوربین مدار بسته IP نیز می شناسند. با شرکت در دوره نصب دوربین مداربسته صفر تا صد مهارت های مورد نیاز این شغل را یاد گرفته و می توانید انواع دوربین آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه را نصب و راه اندازی کنید. در دوربینهای آنالوگ کیفیت تصاویر بر اساس TVL نمایش داده میشود که کیفیت پایین است اما در دوربینهای دیجیتال متخصصان برای کیفیت تصاویر از واژه رزولوشن استفاده میشود. رکهای دوربین مداربسته یا رکهای سرور، بیشتر در دیتا سنترها، بهویژه برای سرورها، روترها، NVR/DVR دوربینهای مداربسته، سوئیچها و سایر دستگاههای شبکه استفاده میشوند. برای راهاندازی دوربین تحت شبکه نیاز به یک سوئیچ شبکه دارید. برای استفاده در محیط داخلی موثر هستند. یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیرید این است که آیا به دوربینهای فضای باز نیاز دارید یا دوربینهای داخلی.

قیمت دوربین آنالوگ کمتر و مقرون به صرفه تر هست دوربین مداربسته آنالوگ تصاویر را به یک ذخیره ساز دیجیتال یا DVR هدایت می کند که ویدیو را به فرمت دیجیتال تبدیل می کند. یک سیستم آنالوگ متشکل از یک دوربین مداربسته آنالوگ است که در زیر لنز یک چیپ ست دارد که میتواند از نوع ccd یا cmos باشد، این سنسور وظیفه تبدیل سیگنال نوری به سیگنال الکتریکی را بر عهده دارد. ماکزیمم رزولوشن که توسط سیستم های NTSC یا PAL در این سیستم ها صورت میگیرد، 0.3 مگا پیکسل است. یعنی بهترین تصویر آنالوگ قدیمی نصف یک دوربین 1 مگاپیکسلی رزولوشن داشته است. این شرکت نهمین برند در لیست برترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان از نظر سهم بازار است. مایلسایت راهکارهای گسترده و وسیعی را در زمینه نظارت تصویری تحت شبکه ارائه داده است.تنوع خط تولید از خصوصیات بارز این شرکت میباشد.طیف گسترده محصولات، از دوربینهای تحت شبکه و NVR ها گرفته تا نرم افزار مدیریت تصاویر در سطوح مختلف، توانسته اند بخوبی جای خود را در بازار پیدا کنند.این تنوع باعث شده تا مشتریان از میان تمام برندهای موجود، گرایش بسیاری به انتخاب محصولات مایلسایت داشته باشند.

زمانی که از دوربین های مدار بسته آنالوگ استفاده می شود، استفاده از آن دوربین ها در آن مناطق مزایا و معایبی را به همراه داشت، به طور مثال در شرایط نوری کم یا نور فلورسنت ضعف هایی وجود داشت، اما با گسترش شرایط زمان دیجیتال، سیستم های آنالوگ رو به منسوخ شدن رفتند و یا این سیستم ها خود را با آن تطبیق دادند. دوربین های مکعبی رایج ترین انواع دوربین های مداربسته برای سیستم های بی سیم هستند. تیم ما به طور مرتب همواره پاسخگوی مشتریان هستند تا بهترین و ارزندهترین راهکار را بتوانند برای آنها فراهم سازند .