قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

کاربرد این لوله خرطومی فلزی در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت های روز لوله فلکسیبل برای پروژه های ساختمانی بزرگ و کوچک با ما تماس حاصل نمایید. جامع ترین و کاملترین نمونه کانال فلکسیبل عایقدار ،در میان انواع کانال فلکسیبل هوا، کانال فلکسیبل عایقدار الاستومری می باشد. ۸- یکی دیگر از مزایای استفاده از لوله خرطومی با عایق الاستومری، مقاومتِ عایق الاستومری در برابر فشار هوا می باشد. یکی از مهمترین وسایلی که در این زمینه می‌تواند نقش پر رنگی ایفا کند لوله شلاقی فلزی است. این وسیله با مقاومت بالای خود از انواع رشته‌های موجود در تاسیسات الکتریکی به خوبی محافظت می‌کند و خیال شما را از بابت صدمه وارد نشدن به تاسیسات الکتریکی (سیم‌ها و کابل‌ها) کاملا راحت می‌کند.

لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی با در عینِ استحکام لازم و دارای وزن سبک می باشد که این خصوصیت(وزن سبُک) باعث گردیده عملیاتِ نصب و اجرای لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی به راحتی و بسیار آسان در مسیرِ خود نصب و تعبیه گردد. از لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی بیشتر برای تهویه فضاهایی با کاریریِ مسکونی،اداری،تجاری،صنعتی ،ورزشی و… بطورِ عُرفی استفاده می گردد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی از دلایلِ مهم و ویژه ی استفاده ی روزافزونِ از آن به حساب می آید. مهمترین ویژگی این لوله فلکسیبل صداگیر مقاومتِ آن در برابر تعرق و رطوبت است و از نفوذ هرگونه نم از محیط به داخل لوله فلکسیبل صداگیر ممانعت می نماید.این لوله فلکسیبل صداگیر در محدوده دماییِ ۱۴۰+ درجه تا ۳۰- درجه سانتیگراد مقاوم است.

هر کدام از این لوله‌ها با توجه به شرایط و ویژگی‌ های فیزیکی و شیمیایی خاص خود ممکن است در شرایط لوله فلکسی مختلفی استفاده شوند. برای محافظت در برابر نفوذ آب، نم و خطرات ناشی از برق گرفتگی از این لوله ها استفاده می کنند. ۱-انتقال و مکش مواد ساینده از قبیل ذرات چوب،گردوغبار، دانه، کاه، پودر و… . محاسبه قیمت این نوع خرطومی بصورت متری می باشد و بطور معمول هر کلاف آن در حدود 25 متر نیز می باشد. Copyright تمامی حقوق این فروشگاه مربوط به شرکت فناوری برق تیوان می باشد. این شیلنگ از انعطاف زیادی برخوردار است و در محدوده دمایی وسیعی می‌تواند کار کند.

قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

ساختارِ بدنه لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی از جنسِ پی وی سیِ نرمِ تقویت شده با فنر مارپیچ از جنس پی وی سیِ سخت می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانیدر قطرهای ۴ تا ۲۵ سانت و در شاخه های ۶ متری عرضه می گردد. گستره ی دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی بین ۲۰- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد(بطور دایم) و بین ۲۰- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد(بطور موقت)، می باشد. دو بخش داخلی و خارجی لوله خرطومی پشم شیشه عایق دار را آلومینیوم تشکیل داده و قسمت میانی با پشم شیشه پر شده است. به‌کارگیری از این فلکسیبل در سیستم تهویه هوای گرم کارگاه و شرکت‌ها مرسوم بوده و از توان حرارتی مابین منفی 30 الی مثبت 250 درجه سانتی‌گراد برخوردار است. تنوع سایز، انعطاف‌پذیری، وزن کم و نصب آسان از دیگر دلایل مصرف لوله فلکسی با عایق پشم شیشه است.

لوله خرطومی گالوانیزه با روکش (فلکسی بل) سایز 36

سبب ایجاد استحکام کافی شده، اما با توجه به نبود پی وی سی، توان مقاومتی مناسبی در برابر آتش‌‌سوزی نداشته و عایق حرارتی محسوب نخواهد شد. از فلکسیبل نسوز می‌‌توان در کوره‌‌، سیستم هوارسانی و تهویه هوا، تخلیه بخارهای گاز با درجه حرارت بالا استفاده کرد. لایه درونی از یک لایه فویل آلومینیوم که با فنر ساختارِ گرد به خود گرفته و لایه میانی از یک لایه پشم شیشه به ضخامتِ حدوداً یک اینچ و لایه بیرونی نیز از یک لایه فویلِ آلومینیومِ لمینیت شده بعنوانِ محافظِ عایق پشم شیشه تشکیل یافته است. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. این نوع خرطومی از جنس فلز می باشد و بر روی آن روکش پی وی سی قرار گرفته است که استحکام آن را به مراتب بالا برده است.

لوله خرطومی شیاردار یا همان لوله خرطومی چاکدار بیشتر در خودروسازی و در کنار و روی موتور ماشین ها استفاده می شود و مقاومت دمایی آن 150+تا30-درجه سانتیگراد می باشد و در برابر مواد شیمیایی از قبیل بنزین،روغن،اسید سولفوریک 2درصد و روغن هیدرولیک مقاومت دارد.لوله خرطومی شیاردار خودرویی دارای یک چاک سرتاسری برروی آن می باشد. فروش لوله خرطومی فلکسیبل در گروه صنعتی پارس صنایع که عرضه کننده خرطومی فلکسیبل (فروشنده خرطومی فلکسیبل) می باشد. همچنین وجود گلند از ورود خاک، حشرات، رطوبت و نفوذ آب به داخل فلکسی جلوگیری خواهد نمود. استفاده از گلد در ساختمان‌‌های صنعتی رواج بسیاری داشته و موجب افزایش کارایی و کیفیت در طراحی سیستم برقی واحد صنعتی خواهد شد. گلندها در سایزهای مختلف وجود داشته و باید برحسب اندازه لوله فلکسی مصرف شود.

گلند و بست لوله فلکسی

پلی استر موجود در لایه داخلی از افت فشار هوا جلوگیری کرده و از رشد انواع باکتری در مسیر طولانی کانال تهویه ممانعت به عمل خواهد آورد. لوله فلکسی آلومینیومی برای دمای مابین منفی 30 الی مثبت 150 درجه سانتی‌گراد مناسب بوده و در صورت حریق احتمالی، گاز سمی تولید نخواهد کرد. 3 لایه آلومینیوم و 2 لایه مجزا از پلی استر به انتخاب این فلکسیبل برای سیستم تهویه هوا، انواع هود و فن هواکش منجرب شده است. این نوع از لوله‌های فلکسی طبق استاندارد جهانی EN و با مواد اولیه گالوانیزه و شیلد آلومینیومی ساخته شده است. اصلی‌ترین قابلیت این نوع از فلکسیبل حفاظت از سیم و کابل‌ها در قسمت‌های صنعتی با حرارت و فشار مکانیکی بالا بوده و از ایجاد اختلال نویز یا امواج مزاحم جلوگیری خواهد کرد. به طور معمول از لوله فلکسی فلزی در شرکت‌ تولیدی، سیستم‌های هوایی، ریلی و دریایی به‌همراه صنایع نظامی استفاده خواهد شد.

لوله فلکسیبل صداگیر در چند مورد از انواعِ خود، نقش عمده ای را در مکشِ هوا،گردوغبار و همچنین ذراتِ ریز و سبک از جمله ذراتِ چوبِ حاصل از برش و سایش چوب در کارخانجات چوب ایفا می کند که به این گونه از لوله خرطومی ، لوله خرطومی مکش یا لوله فلکسیبل صداگیر گفته می شود. به همین منظور گروه صنعتی تهویه فراز برای رفعِ نیازِ گستره ی وسیعِ کاربردِ این محصول در صنایع مختلف، اقدام به تولید و عرضه ی زیرمجموعه ی کاملی از انواع لوله فلکسیبل صداگیر نموده است. از جمله ویژگی ها و مزایای مهمِ لوله فلکسیبل صداگیر نسبت کانالهای قدیمی و سنتی، وزن سبک ،مقاومت، نصب آسانِ لوله فلکسیبل صداگیر می باشد. همانطور که اشاره گردید لوله فلکسیبل صداگیر به خاطرِ وزن سبک و انعطاف پذیریِ بالا این امکان را به نصاب می دهد تا در کمترین زمان و با کیفیت بالا و بصورت کاملا هوابند، نسبت به نصب و اجرای لوله فلکسیبل صداگیر اقدام نماید ،که این موضوع خود بعنوانِ مهمترین دلیل برای کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودنِ استفاده از این محصول مطرح می باشد. فرمِ خرطومیِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث گردیده تا لوله فلکسیبل صداگیر در عینِ ثبات در ساختارِ مدورِ و منسجمِ خود، به هر طرف که نصاب نیاز دارد به آنجا هوارسانی کند متمایل گشته و با انعطافِ کامل عملیات نصب و هوارسانی یا مکندگی را بر عهده بگیرد. همچنین اگر صرفا موضوع هوا رسانی مطرح باشد استفاده از انواع لوله فلکسیبل صداگیر مثل لوله فلکسیبل صداگیر ی فویلی یا لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی یا لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی بطور عُرفی رواج دارد.

  • به لحاظ خاصیتِ عایق بودن، به راحتی می توان گفت لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی بصورتِ عایقِ نسبیِ نسبت به عواملی چون رطوبت و حرارت از خود کارایی نشان می دهد.
  • استفاده از این لوله‌ها، می‌تواند خیال شما را بابت امنیت کابل‌های ساختمان راحت کند.
  • همچنین بر حسب نیاز مشتری توانایی تولید لوله در حلقه‌‌های به متراژ 5، 10، 15، 25 را دارد.
  • تنوع در جنس، متریال ساخت، لایه‌ها و سایز موجب امکان به‌کارگیری از لوله فلکسی در انواع ساختمان مسکونی، صنعتی، اداری، تجاری و آزمایشگاهی شده است.

اما لوله فلکسیبل هوا که مناسب انقال جریان هوا میباشد بسیار سبک و قابل انعطاف است و از جنس های مختلف با کاربرد های متفاوت تولید میشود. لوله خرطومی فلکسیبل نسوز از جنس فلز و روکش نسوز بوده جهت سیم کشی کنار کوره ها دارای دمای بالا. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم از جنس فلز فشرده ساخته شده و در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود.