قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال تتر ارزدیجیتال-تترفا

قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال تتر ارزدیجیتال-تترفا

از زمان مشاهده این پیام تا 15 ثانیه مهلت تایید این سفارش را دارید. در صورتیکه بر روی گزینه قبول کلیک نکنید سفارش شما لغو خواهد شد و برای ثبت سفارش جدید باید مجدد مراحل را به انجام برسانید. در صورت تایید این سفارش و کلیک بر روی گزینه قبول، سفارش شما ثبت و نتیجه در کیف پول شما قابل مشاهده خواهد بود. خرید تتر در بخش تبدیل، گزینه IRT و در بخش دوم، گزینه USDT را انتخاب کنید.

به جز تتر استیبل‌کوین‌های دیگری مثل BUSD بایننس، USDC کوین‌بیس و دای نیز در بازار کریپتوکارنسی مطرح هستند. با این حال، تتر در سال 2022 بیشتر از دومیلیارد دلار به تترهای درحال گردش افزود. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در خصوص تتر، متمرکز بودن این استیبل‌کوین و امکان مسدودسازی حساب ایرانیان و فریز دارایی‌های تتر است. با وجود این، تتر یکی از محبوب‌ترین استیبل‌کوین‌های موجود در بازار است و در عین حال نقدینگی را برای تراکنش‌هایی به ارزش میلیون‌ها دلار در روز فراهم می‌کند. برای خرید تتر در یک صرافی ارز دیجیتال که آن را ارائه می‌کند، یک حساب ثبت کنید. از آنجایی که این رمزارز یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال است، چندین مکان خوب برای خرید تتر وجود دارد.

این شبکه با کارمزدهای کم و سرعت بالای انجام تراکنش‌ها، یکی از شبکه‌های محبوب برای انتقال ارز تتر است. پیش از این نیز ذکر کردیم که تتر نوعی استیبل کوین است و مانند سایر استیبل کوین‌ها به طور کامل توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شود؛ به همین خاطر همواره ارزش خود را حفظ می‌کند. همچنین شرکت به طور کلی از کارمزدهای بیتفینکس و سود پشتوانه ذخیره شده در حساب‌های بانکی درآمد کسب می‌کند.

کریپتوکارنسی در دهه گذشته راه درازی را پیموده و آشنایی با ارز دیجیتال به سرعت در حال گسترش است. به عنوان مثال، یک معامله گر تایلندی می تواند از جفت ارز BTC/USDT برای تجارت با شخصی از آرژانتین یا نیجریه استفاده کند بدون اینکه حتی از آن اطلاع داشته باشد. استانداردسازی با استیبل کوین‌هایی مانند تتر تضمین می‌کند که نقدینگی یک ارز دیجیتال خاص به چندین جفت ارز تجاری منطقه‌ای مانند BTC/EUR، BTC/USD، BTC/AUD و غیره تقسیم نمی‌شود. تتر علیرغم کاستی هایش، توانسته صنعت تجارت جهانی ارزهای دیجیتال را ساده کند. به طور خاص، نقدینگی را در بسیاری از مبادلات ارزهای دیجیتال بهبود بخشید. این امر به ویژه در پلتفرم‌های بین المللی مانند Binance که به معامله گران ده‌ها کشور خدمات ارائه می‌دهد صادق است.

از آنجا که امکان انتقال مستقیم ریال به صرافی‌های خارجی وجود ندارد، برای خرید ارز دیجیتال در این صرافی‌ها به تتر نیاز خواهید داشت. می‌توانید تتر مورد نیاز خود را در صرافی ارزپایا خریداری کرده و آن را به صرافی‌ یا کیف پول‌های سایت تتر دیگر انتقال دهید. ارزپایا از تتر درشبکه‌ ترونیا شبکه TRC20 پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین انتقال تتر از ارزپایا بسیار سریع و کم هزینه خواهد بود. استیبل کوین‌هایی مانند تتر به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت منطقی نیستند، زیرا ارزش ان‌ها ثابت است و افزایش پیدا نمی‌کند. این ارزهای دیجیتالی مانند تتر فقط به عنوان ذخیره ارزش عمل می‌کنند، زیرا یک USDT همیشه باید برابر با یک دلار آمریکا باشد.

  • ولیUSDT به این شکل عمل نمی‌کند زیرا این تتر است و نه یک الگوریتم که تصمیم می‌گیرد چه زمانی توکن‌ها را بر اساس تقاضا بسوزانند یا برش دهد.
  • از طریق صرافی هایی که در سایت ما لیست شده اند می توانید به صورت آنی اقدام به خرید یا فروش تتر نمایید.
  • حتی امروزه، بسیاری از فروشندگان و پروتکل‌ها در اکوسیستم بلاک چین از ارز دیجیتال Tether به‌عنوان وسیله‌ای معتبر برای مبادله و روش پرداخت استفاده می‌کنند.
  • تتر Tether با نماد USDT تتر Tether با نماد USDT نوعی استیبل کوین است که پشتوانه آن ارزهای فیات هستند.
تتر همچنان در مرکز گمانه زنی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاک چین است و بسیاری از کاربران در نقدینگی و ثبات ان تردید دارند. اگر می‌خواهید در بازار ارز دیجیتال معامله کنید، همیشه داشتن یک استیبل کوین مانند تتر برای فرار از شرایط نوسان بازار کمک می‌کند. بنابراین انتخاب یک کیف پول مناسب برای نگهداری تتر یک تصمیم مهم است و نباید ساده گرفته شود. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید.

تاریخچه قیمت تتر

تبدیل یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش بیت کوینو تبادل سایر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی می‌باشد. برای دریافت نظرات کارشناسان در مورد پیش‌بینی تتر می‌توانید به کانال تلگرام الگوریتم تحلیل (@algotahlil) مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید خرید و فروش ارزهای دیجیتال همواره با ریسک همراه است؛ کانال‌های تحلیلی نیز صرفا نظر متخصصین این حوزه می‌باشد. حداقل سرمایه برای خرید تتر با تومان در صرافی‌های مختلف فرق دارد. در صرافی تبدیل شما می‌توانید با حداقل سرمایه ۱۰۰ هزار تومان در بازار معاملاتی و حداقل سرمایه ۴۰۰ هزار تومان در خرید آسان برای خرید هر ارز دیجیتالی از جمله خرید آسان تتر اقدام کنید.

شارژ حساب تومانی