ضمن اینکه تمامی بردها ۳D می باشند

مغز اصلی یا سی پی یو در تعمیرات تابلو روان نقش مهمی را ندارد چراکه در صورت خرابی این قطعه الکترونیکی بهترین روش تعویض این مادربورد است چراکه هم قطعه الکترونیکی بسیار سخت در بازار ایران یافت می شود و هم ارزش تعمیر را نخواهد داشت. در این تجهیزات، هر بلوک آسیب دیده را میتوان به طور مجزا تعمیر یا تعویض کرد، در صورتیکه برای تلویزیونهای LED قدیمی امکان این کار وجود ندارد. مشخصه دیگری که در مورد ماژول ال ای دی حائزاهمیت است دات پیچ یا Pixel Pitch ماژولLED می باشد.دات پیچ فاصله مرکز تا مرکز پیکسل های ماژول است و معمولا بر حسب میلی متر بیان می شود.به عنوان مثال P10 نشان دهنده ی ماژولی است که فاصله بین مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور آن mm10 است.هر قدر دات پیچ ماژول کوچکتر باشد تعداد ال ای دی بیشتری در بلوک ماژول با ابعاد مشخص به کار رفته و کیفیت تصویرنمایش داده شده بالاتر میرود.

تلویزیون شهری

۴-فاصله بین ال ای دی ها چقدر باید باشد؟ فناوری ال ای دی که در حال توسعه و پیشرفت زیادی است و کاربردهای بسیار زیادی دارد. بدون وجود منبع تغذیه امکان کار کردن تابلو وجود نداشته و توسط این قطعه است که برق به ماژول ها رسیده و ال ای دی ها شروع به روشن شدن می نمایند. دیزل ژنراتورهای کاترپیلار هم یکی از برندهای شناخته شده و پرکاربرد در حوزه تامین انرژی برق تابلو روان هستند. از دیگر مزایای ساختار رنتال میتوان به سهولت در افزایش ابعاد تصویر از یک زاویه یا از طرفین ویدئو وال اشاره نمود. منبع تغذیه های عادی هم برای شرایط جوی متعادل استفاده می شود که نیازی به فن و هزینه بیشتر نمی باشد. آموزشگاه فنی حرفه ای فن آموزان مجری برگزاری دوره های تخصصی ویژه بازار کار از جمله دوره آموزش تابلو روان ، آموزش برق ساختمان و آموزش برق صنعتی در تهران می باشد.

قطعات تابلو روان

به کار بردن تابلوهای روان به علت استفاده از ال ای دی در آنها نسبت به سایر تابلوهایی که با نور کار می کنند از مصرف برق کمتری برخوردار بوده و حتی با روشن بودن 24 ساعته آنها نیز مصرف برق چندانی وجود نخواهد داشت. محصولات ویژه معرفی شده در سایت شامل تابلو ۱۰۶ در ۵۸ سانت فول کالر یکی از مناسبترین قیمتها را با توجه به فول کالر بودن دارا است.همچنین تابلو ال ای دی قرمز ۷۴ در ۴۸ سانت موجود در تخفیف ویژه ارزانترین نوع تابلو تولیدی این شرکت می باشد. امروزه تلویزیون های غول پیکر شهری (تابلو روان ال ای دی رنگی یا فول کالر ) در تمامی جوامع پیشرفته و در حال پیشرفت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر مورد استفاده قرار میگیرد. همه می دانیم که تابلو های تبلیغاتی به عنوان بهترین روش برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند.

ماژولها باید به صورت مرتب و طبق طرح مورد نظر بر روی صفحه قرار گیرند و باعث روشنایی نمایشگر گردند. لذا با انتخاب ماژول تابلو روان استاتیک برای رسیدن به درخشندگی بیشتر ، باید معایب استفاده از این ماژول ها را به جان خرید . معایب تابلو روان چیست؟ سیستم داده در ماژول های تابلو روان به این صورت است که از خروجی برد کنترل به ورودی اولین ماژول وارد می شود و از خروجی اولین ماژول به ورودی دومین ماژول وارد شده و این کار تا انتها، ادامه پیدا می کند.

در ادامه تعدادی از تابلو های چلنیوم که در عین داشتن تفاوت ها در خانواده تابلو های بر جسته چلنیوم قرار می گیرند به طور مختصر به شما معرفی می کنیم. تابلو های ال ای دی تمام رنگی کامل ترین نوع نمایشگر ال ای دی هستند که به آن ها تلویزیون های شهری نیز گفته می شود و به عنوان نمایشگر در پارک ها و مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. قاب تابلو روان را می توان به عنوان اسکلت تابلو نام برد که تمامی قعطات نام برده شده داخل آن قرار می گیرند. برای ساخت این ماژول ها از یک نوع ال ای دی استفاده نمی شود بلکه ال ای دی هایی با رنگ های مختلف در آن ها به کار برده می شود. قیمت تابلو متحرک در ایده ال ای دی کاملا رقابتی بوده و کمترین قیمت ممکن در بازار می باشد. همانطور که گفتیم تبلیغات متعددی در بازار امروزی وجود دارد که از مهمترین آنها تبلیغات دیداری یا تابلو ها یا همان تابلوهای روان و LED می باشد که می توان بر روی سر در تمامی مغازه ها در بازار دید.

این در حالی است که تابلوهای روان چند رنگ می توانند تصاویر و متون مختلف را با رنگ های متفاوت نمایش دهد. ، این تابلو قابلیت نمایش متن، عکس، فیلم، افکت و … همچنین تغییر رنگ و افکت نیز در کسری از ثانیه انجام می شود. در واقع پس از مونتاژ کردن تابلو روان LED بایستی به میکروکنترلر (برد کنترل) تابلو روان برنامه بدهید تا مثلا متن خاصی را پخش نماید و یا افکت های خاص یا انیمیشن یا تکه فیلم تبلیغاتی را پخش کند. همچنین تابلو های روان را می توان متن محور و تلویزیون های شهری را می توان تصویر محور دانست و اینگونه است که معمولا تابلو های روان دارای سایز های کوچکی هستند، در حالی که برای ساخت تلویزیون های شهری محدودیتی در سایز وجود ندارد. پاسخ به این سوال برای متخصصین در این کار و همچنین افرادی که علاقمند به ساختار این تابلوها می باشند می تواند مفید واقع گردد.

معمولا در دیوار اتاقکها از بلوک سفالی یا سیمانی تو خالی استفاده میشود. این تابلو های بلوک های آماده ای از نمایشگر هستند. ارتفاع 16 سانتی متر و طول32سانتی متر می باشد شما می توانید از کنار هم قرار دادن این بلوک ها اندازه نزدیک به اندازه دلخواه را به دست آورید(طول تابلو مضربی از 32 سانتی متر و ارتفاع تابلو مضربی از 16 ساتی متر. علاوه بر این، امکان قطع و وصل کردن برق به صورت لحظه ای (Twinkle) هم در نرم افزار تعبیه شده است و می توانید برق وسایل متصل به کیلیت را سریعا قطع و وصل نمایید. دو ترمینال مثبت و منفی کنار هم هستند که برای اتصال به برق شهری مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت متشکل از تکنسین های برق و الکترونیک و همچنین مهندسان خبره در زمینه برق و الکترونیک و گرافیک میباشد و در زمینه فروش تجهیزات تابلو LED و تلویزیون های شهری و همچنین فروش نمایشگر های بزرگ شهری و تامین و نگهداری این نمایشگرها فعالیت دارد.

همچنین کافیست برای مشاهده محصولات در موتور جستجو گوگل کلمه ویدئو وال نوآوران تحقیق را جستجو کنید تا به طور مستقیم وارد صفحه مربوط به ویدیو وال شوید. منبع تغذیه تابلو روان وظیفه دارد ولتاژ متناوب را به ولتاژ مستقیم تبدیل کند و به این شکل جریان الکتریکی مورد نیاز برد کنترلر را تأمین کند. در تابلوهای روانی که آفلاین می باشند اطلاعات مورد نیاز به صورت مستقیم به برد داده می شود و در تابلوهای آنلاین این کار را با استفاده از یک نرم افزار کامپیوتری انجام می دهند. ورودیهای آنلاین تصاویر از قبیل دوربین، دستگاههای گیرنده دیجیتال تلویزیونی، و غیره دارای ابعاد تصویر متفاوت میباشند.

برای خرید تابلو می توانید از فروشگاه آنلاین تابلو ایده ال ای دی استفاده نمایید یا در صورت مشکل با شماره های ۰۲۱۶۶۰۱۷۹۲۶ و ۰۹۱۹۷۹۸۳۹۵۰ تماس حاصل نمایید. جذابیت بصری که تابلوهای ال ای دی متحرک یا تابلوهای روان دارند باعث شده تا استقبال زیادی از آنها شده و ابزاری موثر جهت امر تبلیغات باشند. بارزترین مشخصه ی این تابلو ها جذابیت آنها در افزایش رونق کسب و کار می باشد. مهم ترین بخش سازنده تابلوهای روان ماژول ال ای دی می باشد که در کیفیت های مختلفی موجود بوده و هر چه میزان کیفیت این ماژول ها بیشتر باشد در کیفیت تصویر نهایی تابلو نیز موثر خواهد بود. توی بخش دیدگاه ها منتظر پیشنهادهای فوق العاده شما هستیم. می توان این را برداشت کرد که نقش ماژول ها در طراحی و نصب تابلو های روان ( LED) به عنوان بخش ظاهری و نمایشی، کاری بسیار مهم می باشد. تابلو های تبلیغاتی با طرح های بسیاری در خیابان ها و محیط های اجتماعی نصب می شوند.

پنل های روان در اندازه های ۳۲ سانتی طول و ۱۶ سانتی عرضی عرضه میشوند. نوع اسکن Scan type شاید توجهتان به یکسری از تابلوها در خیابان ها و معابر و همچنین در بسیاری از مغازه ها و فروشگاهها جلب شده باشد ، با پیشرفت تکنولوژی شاهد این نمایشگرهای الکترونیکی با مدل های تبلیغاتی گوناگون هستیم مانند : تابلو روان ، تابلو ال ای دی LED ، تابلو دیجیتالی ، تابلو الکترونیکی ، تابلو متحرک و… اما اگر قصد دارید از قاب های لیزری یا CNC استفاده کنید مونتاژ تابلو برای شما راحت تر خواهد شد و همچنین زیبایی بیشتری نیز دارد. هزینه تبلیغات یکی از مهمترین عوامل بر ایجاد یک تبلیغ برای شخص یا برند شرکت می باشد که امروزه یکی از تاثیر گذارترین موارد در تبلیغات است.

برای نمایشگرهای فضای باز، تراکم نقطه نسبتاً کم است و نیازهای روشنایی متفاوت است زیرا شرایط مشاهده در طول شب و در ساعات روشنایی روز متفاوت است. راهاندازی یک موتور با بار کم سبب فشارهای استوانهای کم میشود و در نتیجه رینگ پیستون بصورت ضعیفی بسته میشود زیرا بستگی به فشار گاز نیرو در برابر فیلم روغن بر روی سوراخها برای شکل دهی مهر و موم دارد. بیش از توان مورد نیاز باشد سبب میشود تا واحد دیزل زیر بار باشد یا در بسیاری از موارد زمانی که ست میخواهد شروع بکار کند، بار بعنوان آزمایش و بصورت زائده خارج میشود. عواملی مانند نوع نمایشگر، رنگ، اندازه، روشنایی و تعداد کاراکترهای مورد نیاز همگی به تعیین بهترین تابلو برای کاربرد خاص شما کمک می کنند. دیزل ژنراتور میتواند از مسائلی سوء مانند رسوبات داخلی (غالباً به رسوب در سوراخها و ستون باز میشود) و تجمع کربن در انواع دیزل ژنراتور آسیب ببیند.

تابلو روان : تابلو روان یکی از تابلوهای تبلیغاتی از نوع دیجیتال است که با اسامی متعددی همچون تابلو روان ، تابلو ال ای دی متحرک ، تابلو LED و تابلو دیجیتال در بازار و بین کسب و کارها شناخته می شود . دیزل ژنراتورهای سیار و قابل حمل بیشتر در عملیات غیر ساکن و پروژه های بین شهری کاربرد دارند. و در آینده به راحتی توسط خود فرد قابل برنامه ریزی است. حال که به معرفی تابلو روان و انواع مختلفی که برای آن وجود دارد پرداخته شد نیاز است تا به آشنایی با قطعات تابلو روان پرداخته و اجزایی که در آن به کار رفته است را به طور کامل بررسی نماییم. این اتاق ها هم نیاز به رعایت استاندارهایی دارند. تلویزیون شهری یا همان ال ای دی اسکرین ها در تنوع بسیار گسترده در دو تیپ مناسب فضاهای باز (in door) و فضاهای بسته (out door) می باشد و متناسب با نیاز مشتری پس از نیاز سنجی دقیق توسط کارشناسان مجرب ایمن موج هوشمند پیشنهاد فنی و مالی ارائه میگردد.

تابلو ساز های حرفه ای معمولا برای این که خلاقیت بیشتری برای تابلو روان ها استفاده کنند، از این تنوع رنگی استفاده می کنند. منظور از تابلو روان چیست؟ قیمت تابلو روان در ایده ال ای دی زیر قیمت بازار میباشد. 🔶️🔸️این روزه تابلو ال ای دی جایگزین بسیار مناسبی برای انواع تابلوهای نئون و فلکسی شده اند. برای ساخت تابلوهای روان تک رنگ از ماژول هایی استفاده می کنیم که روی نمایشگر فقط یک رنگ را نمایش می دهند اما ماژول های دیگری هم وجود دارند که دارای چند رنگ هستند. توجه داشته باشید در تعمیرات مربوط به درگاه ها در تابلو روان ها بهترین روش جهت تست کردن این درگاه در ابتدا نگاه کردن به قسمت لحیم کاری این درگاه است و بعد از آن چک کردن این درگاه از روی برد تا انتهای سوکت توسط دستگاه بازر است که قطعی را به راحتی نمایش خواهد داد.

البته موارد تعمیرات و عیوب زیاد است و در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم و برای موارد تکمیلی می توانید در کلاسهایی که آموزش تابلو روان داده می شود شرکت کنید. در دوره تابلو روان هنرجویان به صورت عملی تابلوها را ساخته و برنامه نویسی می کنند. نوع OUTDOOR کاملاً ضد آب بوده و به راحتی در محیط خارجی قابل نصب میباشند و به راحتی در مقابل نور خورشید و باران مقاومت دارند. این مسئله میتواند با سلب موتور و دوباره نفوذ کردن در سوراخهای سیلندر، لغو کردنها، تمیز کردن و دکک کردن اتاقکهای احتراق، نازلهای تزریق کننده سوخت و سوپاپها قابل درمان هست.

موتورها میتوانند با تمام طیف عصاره سوخت تجمیع شده کار کنند. در مرحله سوم آموزش تابلو روان ، با نحوه کار با نرم افزار مربوط به آموزش تابلو روان آشنا خواهید شد. هر ماژول تابلو روان از یک برد مدار چاپی دو لایه تشکیل شده است که LED ها در یک طرف و چیپ یا همان IC ها در طرف دیگر نصب شده اند . این نمایشگر ها قبلاً در ایران به صورت دستی طراحی و سپس LED ها و آی سی ها درایور بر روی یک برد مدار چاپی لحیم می شدند. نمایشگر ال ای دی در انواع مختلف آن از جمله تابلو فول کالر یا همان تابلو ال ای دی می تواند هزینه بسیار زیادی را برای ما ایجاد نماید اما در صورت استفاده از تابلو دست دوم می توانیم صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه ها ایجاد نماییم. اگر ماژول ال ای دی تک رنگ باشد هر LED بیانگر یک پیکسل است و اگر ماژول فول کالر باشد ترکیب هر سه LED یعنی قرمز ، سبز و آبی تشکیل یک پیکسل را می دهند.