ست تفنگ بازی مدل پلیسی کلاشینکف اختاپوس

بازی با تفنگ و اسباب بازی‌های جنگی برای تخلیه انرژی و هیجانات درونی کودک بسیار مفید است، به طوری که بچه‌ها با بازی در نقش یک قهرمان تمرین اعتماد به نفس و قدرت می‌کنند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اختاپوس با ذکر منبع بلا مانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اختاپوس می باشد.

  • شما هم می توانید با ورود به سایت پرسش خود را بیان کنید.
  • این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اختاپوس می باشد.
  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی خونه سبز فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • اسلحه دارای یک گلنگدن می باشد که با کشیدن آن به عقب و فشار دادن ماشه به جلو می آید و صدای تق تق شلیک را می دهد.
چیدو، فقط یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی نیست. ما بر این باور هستیم که اسباب بازی، دنیای یک کودک است. باورها، تفکر و زندگی کودکان با اسباب بازی و بازی کردن تکامل می پذیرد. چیدو همواره به عنوان یک مشاور در کنار خانواده ها است. برای هر خرید خود می توانید از راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان چیدو بهره مند شوید.

در صورتی که این کالا را از خریداری کرده باشید، پرسش شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. برای ثبت دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که این کالا را از خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

انواع اسباب بازی، بازی فکری، بازی چوبی، کتاب کودک و… سفارش شما براحتی در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی چیدو ثبت می شود. پس از ثبت، سریعا پردازش، بسته بندی و آماده ارسال می گردد. در بخش وبلاگ چیدو، مطالب آموزشی و تربیتی زیر نظر کارشناسان مجرب عروسک جوجه تیغی منتشر می شود.

ست تفنگ اسباب بازی با جلیغه کد sh554

دوست گرامی، برای ثبت نظر خود، ابتدا باید در سایت ثبت نام نمایید و یا با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید. در صورت شک، با وب سایت سازنده محصول اصلی تماس بگیرید یا آن را بررسی کنید.بسیاری از دارندگان حق، اطلاعاتی در وب سایت های خود دارند تا به مشتریان کمک کنند تقلبی ها را شناسایی کنند، از جمله تصاویر و توضیحات نسخه های اصلی. هنگام خرید کالا از طریق اینترنت، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زنجیره تامین و اطمینان از اینکه کالا از منبع قانونی تهیه شده است،از پرسیدن سوالات دقیق از فروشندگان یا حراج داران دریغ نکنید . این تفنگ‌های خوش دست اغلب با ترقه کار می‌کنند اما بدون ترقه هم صدا دارند. بهتر است که بعد از هربار استفاده از ترقه، گوگرد جمع شده را از داخل اسلحه با آب بشویید و هر چند وقت یکبار از روزنه‌ی تعبیه شده، قطعات داخلی را روغن کاری کنید.

کودکان برای پلیس بازی می‌توانند نشان پلیس خود را بروی سینه بزنند بی‌سیم و دستبند را می‌توان درون جیب قرار داد و مانند یک کارگاه ماهر بازی را شروع کنند در زمان لزوم از تفنگ اسباب بازی شهری خود استفاده کنند. این اسباب بازی پسرانه برای کودکان بالای سه سال توصیه می‌شود و برای کودکان علاقه‌مند به بازی پلیسی یک هدیه مناسب است. دارای نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد است. مزیت رقابتی نسبت به محصولات چینی دارا بودن کیفیت بالاتر استفاده از مواد درجه یک در تولید و نشان استاندارد است. ست تفنگ اسباب بازی با کلاه مدل سرباز کماندو یک پک کامل است از وسایل یک سرباز کماندو می باشد که در جنگ علیه دشمن نیاز دارد. این ست شاملتفنگ اسباب بازییوزی، تفنگ کلت اسباب بازی ، ساعت مچی شکاری، قطب نما دستی، عینک و ماسک، غلاف تفنگ و یک پلاک شناسایی جنگی و یک سوت کوچک به رنگ سبز کلاه ، بی سیم و یک مدل می باشد که برای کودکان بسیار جذاب است.

درباره محصول

شما هم می توانید با ورود به سایت پرسش خود را بیان کنید.

ست تفنگ بازی مدل اردک کد 666

در زمینه های مرتبط با سلامت و تغذیه کودک، روانشناسی کودک و نکات مفید مرتبط با مادر و کودک. ست تفنگ اسباب بازی آلفا یکی از کامل ترین ست های اسباب بازی پسرانه است که در آن محتویات مختلفی گذاشته شده است.اسباب بازی تفنگ جزو محبوب ترین سری اسباب … در زمان خطر با سوت به دوستان خود اطلاع دهید. شرکت اسپانیایی گُنهِر بیش از 50 سال است که در زمینه‌ی ساخت انواع اسلحه ترقه‌ای فعالیت دارد.

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. » دارای تفنگ ، دستبند، نشان پلیس، بی سیم، ساعت، سوت و.. جذب اطمینان و جلب رضایت مشتریان از اصلی ترین اهداف زیربیست بوده، از این سو مشتریان می توانند تا 7 روز پس از خرید برای بازگشت یا تعویض کالای خود اقدام نمایند، همچنین تیم پشتیبانی زیربیست در تمام مراحل خرید و پس از آن، جهت پاسخ به سوالات و مشاوره و راهنمایی همواره در کنار مشتریان عزیز خواهند بود. شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید . تمامی حقوق متعلق به فروشگاه اینترنتی توی تویز می باشد.

ست تفنگ بازی مدل پلیسی کلاشینکف اختاپوس

این ست شامل یک تفنگ که با به عقب کشیدن گلنگدن و فشار ماشه شروع به صدا دادن می‌کند. یک دستبند با کلید، بی سیم پلیس، سوت و یک ساعت و یک نشان پلیس یک عینک مخصوص و دوربین می‌باشد که همگی به رنگ ست آبی می‌باشند و پک کامل تفنگ اسباب بازی را تشکیل می‌دهند. این مجموعه اسباب بازی در یک بسته‌بندی جعبه‌ای باز هستند که با بست به جعبه متصل شده‌اند. جنس این محصولات از پلاستیک مرغوب و از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.