دریچه های توزیع هوا الهام سازه البرز

دریچه های توزیع هوا الهام سازه البرز

اما کانال های گالوانیزه علاوه بر انتقال صدا در قسمت های با زایده نیز تولید آلودگی صوتی می دریچه هوا نمایند. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی مورد نیاز محاسبات کانال ها به کتاب های مرجع تهویه مطبوع مراجعه فرمائید. کانال فلکسیبل آی اف دی ساختار به هم پیوسته و یکنواخت دارد وهمچنین در سیستم های مکش نیز استفاده می شود. لرزه گیر کانال رابط برزنتی جهت جلوگیری از انتقال ارتعاشات و لرزه هایی که ممکن است از کارکرد دستگاه ایجاد و به کانال هوا منتقل شود کاربرد دارد. بعد از اینکه شبکه های لانه زنبوری درون فریم جانمایی گردید، حال زمان رنگ آمیزی می باشد. فلز آلومینیوم به علت این که سبک تر بوده و زنگ نمیزند دوام بالایی دارد.

  • دریچه هوا ی خطی زاویه دار از تیغه های موازی زاویهِ ۳۰ زاویه دار تشکیل شده است.
  • تهیه ی این کالا از مراکز آنلاین سبب افزایش سرعت و صرفه جویی در زمان افراد می شود.
  • کاربرد دریچه تنظیم هوا هم بصورت دیواری و هم بصورت سقفی امکان پذیر است.
  • انتخاب دریچه هوا بسیار مهم است اگر کاربری دریچه با محیط مورد نظر متفاوت باشد اثر کار کل سیستم بی نتیجه خواهد ماند.

سیستم های ورودی هوا در خودروهای جدید جایگزین کاربراتور خودروهای قدیمی تر شده اند. در این سیستم ها انژکتور بین سوپاپ های دریچه هوا قرار دارد و به این شکل ترکیب سوخت وهوا با نسبتی مناسب وارد موتور میشود. خودروهای جدید تر سیستم های انژکتور چند ورودی دارند و در آن ها وظیفه ی کنترل کردن میزان هوا فقط به عهده ی دریچه ی هواست.

به خاطر پلاستیکی بودنِ این نوع دریچه‌های هوا می‌توان آن را در محیط‌های شرجی هم بدون نگرانی از زنگ زدن استفاده کرد. این نوع از دریچه‌های هوا دو سری تیغه افقی در سمت جلو و عمودی در عقب دارند. تیغه‌های جلویی این نوع دریچه هوا هم مسیر هوا را کنترل ‌می‌کند و هم دمپر دریچه هوا به حساب ‌می‌آیند. به طور معمول دمپرهای مورد استفاده در این نوع دریچه‌ها، دمپر دستی ‌می‌باشد که دارای یک دسته برای کنترل دستی پره‌هایش است. فریم و چهارچوب دریچه‌های هوای پلاستیکی یک سره بوده و ظاهری شیک دارند که آنها را از کاور رنگی بی‌نیاز می‌کند. این مورد نیز یکی از دلایل دیگری است که استفاده از آن‌ها را هرچه بیشتر توسعه داده است.

به طور کلی دریچه هوا مدل های زیادی دارد ما در اینجا 6 مدل اصلی دریچه هوایی که کارگاه تولیدی سازه صنعت تولید می کند را برایتان آورده ایم . هوا رسانی و تهویه هوای محیط از جمله نیاز های هر ساختمانی است و باید دستگاهی برای این کار تعبیه گردد. مهمترین و بیشترین جنس دریچه هوا از نوع فلزی است که اغلب آلومینیومی می باشد و خود دارای زیر مجموعه های فراوانی می باشد.

ت- دریچه تظیم هوای خطی طرح اسلوت:

در ادامه اطلاعات مفیدی برای آشنایی با انواع کانال هوا و دریچه هوا و کاربرد های مختلف آنها در اختیار شما بازدید کنندگان محترم قرار گرفته است. همراه ما باشید تا با استفاده از این نکات بهترین و مناسبترین کانال هوا و دریچه هوای موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر بخواهیم دریچه تنظیم هوای سقفیِ دیگری نام ببریم میتوان به دریچه هوای سقفیِ مشبک اشاره نمود. دریچه تنظیم هوا سقفی عموما برای توزیع هوا بصورت نامحسوس در محیطهای گوناگون از قبیل کافی شاپ ها ، رستورانها ، اماکن ورزشی ، تجاری ، کارخانجات، انبارها و محیطهای اداری ، درمانی و مسکونی کاربرد دارد. دریچه های سقفی به شکلی در سقف نصب می شوند که هوا را به طور متوازن توزیع نمایند. به علت توزیع متفاوت هوا و طول پرتاب متفاوت در دبی ثابت، این نوع دریچه های هوا در دو نوع تخت و برجسته تولید میشوند.

دریچه هوا گرد

دریچه هوا ی پلاستیکی هم در سقف و هم در دیوار قابل نصب می باشد . دریچه هوا ی سقفی ، عموماً به صورت مشبک یا چهار طرفه ی سقفی تولید می گردد . در هر دو مدل دریچه هوا ی سقفی و دیواری قابلیت نصب دمپر پشت دریچه خواهد بود . از مهمترین مزیت های دریچه هوا ی پلاستیکی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی این محصول است . کالایی که در تهویه ی ساختمان ها بیشترین مصرف را دارد، دریچه هوا کولر آبی می باشد. این محصول قدیمی ترین و بهترین نوعی است که در بیشتر ساختمان ها کابرد دارد.

محاسبه و طراحی کانال

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب دریچه به آن توجه می شود جنس و کیفیت آن است. ممکن است این دریچه ها دارای فیلتر هایی باشد که برای محیط هوای بسیار پاکی را ایجاد نماید. دریچه پادری برای محیط های با هوای بسیار گرفته و مکانی که جریان هوا کند است استفاده زیادی دارد مثلا در سرویس بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. کامل و پشت و رو بوسیله رنگ کوره ای در رنگ های مختلف پوشش داده می شود.