خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت|هایک ویژن

فروش و نصب دوربین مداربسته باید توسط افراد متخصص انجام سایت hilook-cctv گردد. از عوامل مؤثر در تعیین دستمزد نصب دوربین مداربسته ارتفاع نصب دوربین است. دوربین مداربسته ها در انواع و اقسام مختلف عرضه شده و شما می توانید دوربین ها با کیفیت مختلف، دارای دید در شب و غیره را انتخاب و خریداری کنید. برخی از انواع دوربین مداربسته دید در شب دارای LED مادون قرمز هستند که برای دید در فواصل کوتاه طراحی شده اند ، در حالی که دید دوربین های حرفه ای دید در شب می توانند به فواصل خیلی بیشتر هم برسند. در نتیجه می توان گفت تستر حرفه ای در شبکه های کامپیوتری نیز قابل استفاده می باشد . صفاتک با شعار “کیفیت، قیمت، خدمات” بعنوان یک مجموعه ای حرفه ای که تکنسین های متخصص را دارا است در زمینه نصب دوربین مداربسته خیال شما را راحت می کند.

اگر شما از یک شرکت بهره می برید، یکی از بهترین روش ها برای اطمینان از موفق شدن در شرکت نصب دوربین مداربسته در محیط کاری خود می باشد. از نظر استاندارد اما اینطور گفته می شود که منبع تغذیه دوربین ها باید یک منبع مستقل باشد که برای سیستم ها و نصب دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. جایگذاری دوربین و هزینه نصب دوربین مداربسته با جستجو در بازار مشخص میشود. مبنای ارتفاع نصب دوربین مداربسته در فاصله ۳ متری بوده و هر چه ارتفاع بیشتر شود، به تبع آن دستمزد نصب و راهاندازی دوربین مداربسته افزایش مییابد.

دوربین های مدار بسته بر مبنای کیفیت تصویر در انواع HD/FULL HD/4K در سطح بازار به چشم می خورند. امروزه دوربین مداربسته یا همان CCTV یکی از پرکاربرد ترین لوازم امنیتی محسوب می شود و نمونه های مختلف آن را می توان در فروشگاه ها، مراکز خرید، اداره جات و تقریبا هر مکانی یافت. تا چند سال پیش مردم از دوربین های مداربسته انالوگ استفاده میکردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی خواست مردم استفاده از دوربین های مداربسته آی پی است. دوربین مداربسته آنالوگ از تکنولوژی های قدیمی برای ضبط تصاویر و صوت استفاده می کنند. دوربین مدار بسته آنالوگ با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت نقش کمرنگی را در بازار رقابت پیدا کرده اند. ارتفاع نصب دوربین مداربسته نقش تعیینکنندهای در برآورد هزینه نصب دوربین مداربسته دارد.

اعتبار متخصص نصب دوربین مداربسته و درجه تخصص او، نقش تعیینکنندهای در برآورد هزینه نصب دوربین دارد. این مورد نیز در هزینه نصب دوربین نقش دارد. تعیین میشود و در برآورد قیمت نصب دوربین مدار بسته نقش مهمی دارد. در نهایت میتوانید متراژ کابل و همچنین دیگر تجهیزات مصرفی در این زمینه را محاسبه کنید و هزینه نصب دوربین مداربسته را برآورد کنید. کابل اول وظیفه انتقال تصاویر را برعهده خواهد داشت. تصاویر از همان ابتدای کار که ضبط میشوند، به صورت دیجیتالی ذخیره شده و به همان شکل نیز ارسال و دریافت میشوند. لیست قیمت تجهیزات سیستم نظارت تصویری برای مشتریان اکثرا در خود سایت موجود میباشد، ولی همکارن گرامی برای اطلاع از تخفیف های همکاری و دریافت لیست قیمت تجهیزات سیستم نظارت تصویری باید از طریق ایمیل یا فکس درخواست نمایندگی تجهیزات نظارت تصویری و یا درخواست لیست قیمت سیستم نظارت تصویری خود را برای ما ارسال نمایند و درخواست خود را به صورت تلفنی پیگیری نمایند. دو ویژگی مهم دوربینهای AHD نوع تصویر و مسافت ارسال تصویر بر روی کابل است همانطو که مشخص است این دوربین از خانواده آنالوگ میباشد. دید در شب رنگی دارای انواع مختلفی همچون starlight، ColorVu، Warmlight، spotlight میباشد.

دید در شب این دوربینها برد متوسطی دارد اما میتوان بنا به ضرورت از دوربین دام مادون قرمز و یا دوربین دام ضد وندال ( ضد ضربه) استفاده نمود. بعضی دیگر از دوربین های دید در شب که تکنولوژی بالا تری نسبت به باقی دارند با امواج مادون قرمز کار می کنند و تصاویر را در شب تماما تاریک ضبط می کنند . در ساخت این نوع دوربین ها از نور مادون قرمز استفاده نشده است اما این تاثیری بر کاهش کیفیت برای محیط های کم نور را نخواهد داشت. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که نصب دوربین مداربسته آنالوگ را برای خود مناسب دیده اید باید بدانید که نحوه کابل کشی در این نوع سیستم ها چگونه است. این که دستگاه DVR شما چند روز و چه مدت تصاویر را ذخیره کند، بستگی به نوعی از دستگاه دارد که انتخاب و خریداری کرده اید.

همچنین اگر در طول روز برای فرزند خود پرستار بچه گرفته اید می توانید به سادگی همواره با استفاده از دوربین های مداربسته، عملکرد آنها را بررسی کنید. این نوع دوربین ها کیفیت بسیار خوبی دارند بطوریکه میتوان در طول شبانه روز ، از آنها تصاویر باکیفیت و خوبی را دریافت کرد. بعضا دیده می شود که با رعایت موارد بسیاری شما میتوانید برای سال ها از این نوع تجهیزات استفاده کنید. همچنین با قراردادن دوربین مداربسته، از بسیاری دزدی هایی که توسط دزدهای مشتری نما انجام میشود را میتوان جلوگیری کرد. و بسیاری از خصوصیات دیگر که هر کدام بسته به نیاز مشتری و مکان مورد نظر مفید فایده هستند. نصب دوربین در فضاهای خارجی معمولاً نیاز به عایقبندی در برابر رطوبت را ایجاب میکند.

عامل مؤثر دیگر در هزینه نصب دوربین مدار بسته در منزل، تعداد دوربینهای مورد نیاز است. وظیفه این کابل است که دوربین مداربسته را تغذیه کند و در واقع برق مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد. اگر این نوع سوئیچ ها دارای قابلیت POE باشند، شما میتوانید با استفاده از همان یک کابل، شبکه وصل شده بین دوربین و همچنین سوئیچ را برای تغذیه دوربین ها مورد استفاده قرار دهید اما در صورتی که از سوئیچ های شبکه های معمولی استفاده شود حتما باید از دو کابل مجزا در این زمینه استفاده کنید. با توجه به اینکه نوع سیستم مدار بسته ای که انتخاب می کنید کدام است میتوانید از انواع مختلف کابل کشی نیز بهره مند شوید.

تکنولوژی HD-CVI (High Definition composite Video Interface) برای ارائه تصاویر با رزولوشن HD بر روی بستر کابل کواکسیال که محدودیت های دوربین های آنالوگ از جمله ارائه تصاویر تا رزولوشن 1080P و انتقال تصاویر تا 500 متر را ارتقا داد. امروزه با گسترش تکنولوژی دسترسی به خدمات بسیار ساده تر از گذشته است. امروزه با پیشرفت علم و فناوری، شما می توانید با تهیه یک دوربین که از راه دور توسط گوشی همراه قابل کنترل باشد، در هر نقطه ای از دنیا، منزل خود را کنترل کنید. امروزه یکی از مهم ترین سازمان هایی که از دوربین های مدار بسته سود زیادی کسب می کنند، ادارات پلیس و کارآگاهان هستند.

یکی از راه های اطمینان به دوربین های مداربسته چنانچه با سیستم های حفاظتی آشنایی زیادی ندارید، برند ها هستند. اجرت نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی آن با در نظر گرفتن شرایط و سختی کار مانند داکت کشی، ارتفاع محل نصب، لوله گذاری و … چرا که هر چه او تخصص بیشتری داشته باشد، اجرت نصب دوربین مدار بسته نیز بالاتر میرود. در پایان اجرت نصب دوربین مدار بسته بعد از برآورد اولیه در بازدید از محل به طور دقیقتر اعلام میشود، اما عموما در بازهای بین 150,000 تومان و 2,000,000 تومان متغیر است. نصب می شوند. با این همه ممکن است شما به طور مثال نیاز به ضبط تصویر از سالن و اتاق کارکنان شرکت و کمپانی خود داشته باشید. در این بخش در واقع تعدادروزهایی که شما نیاز به ضبط تصویر دارید و همچنین میزان هارد مورد نظر برای دستگاه ها انتخاب خواهد شد. در واقع این دوربین ها جزو نسل جدیدی از دوربین های مداربسته آنالوگ به حساب میآیند. در این تکنولوژی، دوربینها و دستگاه های ضبط کننده دارای قیمت بالاتری نسبت به تکنولوژی اچ دی و آنالوگ میباشد اما از طرفی کیفیت بهتری نیز ارائه میدهند.

این تکنولوژی در دنیای امروز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . از این نوع دوربین ها معمولا در فضاهای دارای نورکافی بهره می گیرند زیرا دارای دید در شب نیستند. بودجه ما تعیین میکند، چه نوع دوربین مدار بستهای انتخاب کنیم و تعرفه نصب دوربین مدار بسته سال 1400 تا چه حد برای ما مناسب است. قدم سوم انتخاب محل مورد نظر برای نصب دوربین است. قدم چهارم در نصب دوربین مداربسته، کابل کشی است. در موادی هم دیده می شود که برای بهینه سازی مصرف انرژی، از نزدیک ترین پریز برق میتوان کار کابل کشی و برق رسانی را انجام داد. در صورتی که جرم و جنایت در محل زندگی و یا محیط کار شما اتفاق افتد ، داشتن یک دوربین مدار بسته واقعا لازم است زیرا راهی برای جمع آوری شواهد برای کمک به ” جستجوی دقیق ” آنچه اتفاق افتاده است را فراهم می کند.

حتی با نصب دوربین مداربسته می توان عملکرد و کارکرد تمام کارکنان یک شرکت را زیر نظر گرفت. استفاده از دوربین های لامپی به صورت مداوم امکان پذیر است و در تمام طول روز فضای اطراف خود را فیلمبرداری می کند. علاوه بر اینکه دوربین در داخل محوطه ساختمانی نصب می شود میتوان گفت که کلیه کابل ها هم درون داکت های پلاستیکی خواهند بود و همین باعث افزایش عمر این تجهیزات می شود. دوربین های مدار بسته و مدار باز تحت شبکه با پروتکل های وایفای و وایرلس هم وارد بازار شده اند و توانسته اند خیال مشتری را از کابل کشی و خرابی دکور ساختمان راحت کند. نحوه کابل کشی در این دوربین ها اما اندکی متفاوت است و به طور کل میتوان گفت که این نوع سیستم های مداربسته در سه گروه مهم تقسیم بندی خواهند شد. دقت داشته باشید که این نوع کابل هایی که در نصب دوربین های آی پی مورد استفاده قرار می گیرند کابل شبکه هستند.

یکی از بهترین گزینهها برای ارتقاء سیستم آنالوگ قدیمی میباشد که به کابل کشی مجدد نیز ندارد. فروشگاه اینترنتی پاساک ارائه دهنده کلیه خدمات بازرگانی (خرید و فروش و واردات) و همچنین خدمات طراحی و نصب و اجرا و همچنین پشتیبانی انواع دوربین امنیتی و حفاظتی از دوربین IP گرفته تا دوربین آنالوگ و از دوربین بولت گرفته تا اسپید دام، برای کلیه ادارات، سازمان ها، ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی میباشد. معایب: یکی از معایب این دوربین مداربسته داشتن قیمت بالای آن نسبت به دوربین های آنالوگ می باشد البته دلیل این تفاوت قیمتی به دلیل داشتن قابلیت پردازش تصویر در خود دوربین می باشد. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب ( دوربین مداربسته دید در شب ) بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند . معمولا جایی که دوربین را نصب می کنید بر اساس نیازتان می تواند تغییر کند چرا که افراد مختلف نیازهای حفاظتی مختلفی را در این زمینه خواهند داشت. معمولا تعداد کانال هایی که دستگاه ضبط در بردارد را 10 الی 15 درصد بیشتر در نظر گرفته می شود تا شما بتوانید در آینده آن ها را گسترش دهید. علت این امر هم دسترسی آسان، پیشرفت قابلیت هایی همچون کنترل از راه دور و از همه مهم تر محافظت و مراقبت از اماکن می باشد.