خرید اینترنتی تستر دوربین مداربسته

زیرا با وجود دوربین مدار بسته در یک فضای مشخص دسترسی ها با توجه به نظارت هایی که به صورت آنلاین توسط سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی صورت می گیرد کاهش پیدا می کند و این بازدارندگی یکی از بهترین دلایل برای خرید دوربین های نظارتی از سوی کاربر می باشد. یک راهکار برای دوربین های IP ما وجود دارد که اتصالات را در برابر آب و هوا مقاوم می کند. از آنجایی که انسان ها نمی توانند به صورت 24 ساعت یک مکان فیزیکی را پایش نمایند دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند به مراتب کم هزینه تر و در عین حال دارای کارایی بیشتری باشد. البته باید در نظر داشته باشید که شما در هنگام خرید دوربین مدار بسته اگر دوربین انتخابی دارای استاندارد های حفاظتی استاندارد باشد، می توانید دوربین مداربسته را با توجه به نوع نیاز خود در محیط های خارجی نیز نصب نمایید.

در همان سال 1942 میلادی اولین دوربین مداربسته بر روی موشک ساخته شد که هدف از طراحی و نصب این دوربین مداربسته مشاهده روند راه اندازی موشک بود.والتر بروچ اولین مهندس آلمانی وطراح دوربین مداربسته در سطح جهان بود.از دوربین های مداربسته به عنواان نخستین حوزه در صنعت بانک و موسسات مالی و اعتباری استفاده شد.در سال 1996 AXIS اولین دوربین مداربسته IP جهان را ساخت و می توان به عنوان اولین تولید کننده دوربین مداربسته تحت شبکه IP از او یاد کرد. در صورت حساس بودن ساکنین در طبقات نیز می توانید دوربین نصب کنید. اطلاعات وارد شده را ذخیره کنید. برخی از دوربین مداربسته تحت شبکه به منظور رسیدگی بر ذخیره سازی دادهها، تصاویر ویدیوئی و مدیریت هشدارها به یک ضبطکنندهی مرکزی در شبکه (NVR) نیاز دارند و برخی دیگر قادرند دادههای خود را به صورت غیرمتمرکز، از راه دور و در هر محلی ذخیره کنند. در واقع دستگاه DVR دادههای آنالوگ را به دیجیتال تبدیل و بر روی هارد دیسک ذخیره میکند. یکی از عواملی که باعث روی آوردن به دوربین های نظارتی و همچنین خرید دوربین مدار بسته می شود وظیفه حفاظتی و کنترلی آن می باشد. با تلفن هوشمند خود فیلم های زنده ای که دوربین مداربسته وایرلس فیلمبرداری می کند را تماشا کنید.

هنگام انتخاب سنسور دو مشخصات اصلی سنسور در دوربین مداربسته وجود دارد که می توانید به دنبال آنها باشید. امروزه دوربین های مداربسته زیادی برای انتخاب وجود دارند که دارای ویژگی ها و گزینه های بسیار متنوعی هستند. که باعث می شود در هنگام نصب دوربین نصاب قدرت مانور بالایی داشته باشد و از این بتواند دوربین بالت را هم به صورت سقفی و هم به صورت دیواری نصب نماید. در تمام شهر ها مسئولین شهری برای کنترل ترافیک و همچنین پایش شهری از دوربین های نظارتی و امنیتی استفاده می کنند زیرا استفاده از دوربین های نظارتی هم دقیق تر می باشد و هم با توجه به اینکه می توان از یک سری دوربین های کاربردی در زمینه مانند دوربین مداربسته پلاک خوان بهره برد می توان پایش شهری را به صورت جامع و کامل انجام داد. کابل یک جزء حیاتی است که قرار است دوربین ها را به مانیتورهای نظارتی متصل کند.

برای این کار مطابق با تصویر 1 گزینه Register را انتخاب کنید. توجه کنید که باید فیش BNC را به درگاه ورودی دی وی آر (Input) متصل کنید تا تصویر دوربین مداربسته را ببینید. یکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است. همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود. از عوامل بسیار تاثیرگذار در قیمت دوربین مداربسته لنز دوربین می باشد. کیفیت ضبط تصاویر DVR نیز از عوامل بسیار موثر در قیمت دی ویآر است. کیفیت تصویر مربوط به این نوع دوربین آنالوگ بسیار پایین است و در بسیاری از موارد، تصاویر سیاه و سفید میباشند.

اما کدام یک برای برنامه امنیت تجاری مورد نظر شما بهترین است؟ یکی از کاربرد هایی که برای دوربین مداربسته می توان ذکر در مراکز تجاری و همچنین صنعتی می باشد. توجه داشته باشید که ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نیست. دوربین سی مونت که بسیار به دوربین های مداربسته بولت شباهت دارد با لنز مخصوصی قادر است که فواصل بیش از 40 فوت را رصد نماید. آنها مجهز به لنزهای جداشدنی هستند که می توان آنها را برای نظارت بر فواصل مختلف تغییر داد. برخی از این دوربین ها نیز قابلیت زوم و چرخش خودکار را در فواصل زمانی معین دارند. در این سری از مقالات مجله شبکه ارغوان به دوربین های بی سیم می پردازیم، با تعریفی کوتاه از دوربین مداربسته وایرلس نگاهی به خرید دوربین مداربسته بیسیم و قیمت دوربین مداربسته بیسیم داریم. نکته: اگر قصد دارید از دوربین های وای فای استفاده کنید برای انتقال اطلاعات به کابل نیاز ندارید و باید از دستگاه NVR بی سیم استفاده کنید. دوربین مدار بسته آنالوگ HD:می توان گفت بزرگ ترین تفاوت این دوربین ها با دوربین های مدار بسته آنالوگ معمولی در رزولوشن و وضوح بالاتر تصاویر ضبط شده می باشد به طوری که شما می توانید به راحتی در تصاویری که این دوربین ارائه می دهد چهره افراد را تشخیص دهید و حتی به عنوان مدرک جرم از آن ها استفاده کنید.

نداشتن اطلاع از معنای این کلمات احتمالا باعث میشود در خریدتان اشتباه کنید و دوربینهای مناسب برای محل مورد نظر را پیدا نکنید. فاصله کانونی در دوربین های نظارتی و امنیتی برحسب میلی متر می باشد و هر چه عدد فاصله کانونی کوچکتر باشد مقدار پوشش دهی دوربین مدار بسته مورد نظر بیشتر می شود. با توجه به ظاهری و عملکردی که دوربین پینهول دارا می باشد باید در مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده شود و می توان این دوربین مداربسته پینهول را به صورت مخفی استفاده کرد. انتخاب اندازه اینچ نمایشگر، با توجه به تعداد دوربین های موجود در محیط می تواند متغیر باشد. شبکه ارغوان دوربین مداربسته بیسیم را با توجه به نوع نیاز و بودجه شما معرفی می کند. و جزء انواع دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا محسوب میشوند. دوربین مداربسته بولت داهوا طراحی نمادین استوانهای شکل داشته و در دیدرس قرار دارند. تفاوتهای اصلی این دو دوربین را میتوانید در مقاله تفاوت دوربین دام و بولت مطالعه کنید. پس هر زمانی از جایی قیمت دوربین مدار بسته را گرفتید ، چک کنید که آیا هارد در قیمت ها ذکر شده و یا خیر و چه نوع هارد با چه ظرفیتی به شما پیشنهاد شده است؟

خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد. یکی از کاربردهایی که برای دوربین مدار بسته از دیرباز تعریف شده است در کنترل ترافیک و پایش شهری می باشد. دوربین نظارتی شهری و دوربین کنترل ترافیک جاده ای. در روش اول انتقال تصویر بصورت محلی ( لوکال ) ابتدا باید نرم افزار دوربین مداربسته برای کامپیوتر را با توجه به سیستم عامل کامپیوتر ( ویندوز , مک , لینوکس و .

اگر از کابل اترنت یا دوربین های آیپی از پیش ساخته شده استفاده می کنید، باید اتصالات خود را درون باکس قرار دهید و آب بندی های لازمه را انجام دهید. شما می توانید برندهای بسیار زیادی از دوربین مداربسته را در کشورمان مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از آنها با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا، متفاوت ترین و باکیفیت ترین دوربین مداربسته را طراحی کرده و آن را در اختیار مشتریان خود قرار میدهند. این سری محصولات دوربین های امنیتی دارای ظاهری متفاوتی می باشند و معولا در این سری دوربین مدار بسته فاقد دید در شب می باشد.

شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین مداربسته دارد ایجاد می کنید. در نتیجه انواع مختلفی از سبک ها و پیکربندی ها را در آنها میتوانید مشاهده کنید. همیشه در نظر داشته باشید که سیستمهای دوربین مدار بسته خانگی فراوانی وجود دارند که میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. به عنوان مثال فرض کنید برای فرزند خود برای نگه داری پرستار استخدام کرده اید و در زمانی که خود و همسر شما در منزل حضور ندارند می توانید با خرید دوربین مدار بسته و به کار گیری آن در هر ساعتی که خواستید کودک خود را ببینید و به صورت زنده از حال وی با خبر باشید. اولین و مهمترین نکتهای که در هنگام خرید یک دوربین مدار بسته باید به آن دقت کنید کیفیت تصاویر آن دوربین میباشد. کاربرد دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار زیاد است و این دلیلی است که شما می توانید براساس نیاز خود، یکی از دوربین های این شرکت را برای تامین امنیت محیط استفاده کنید. اگر میخواهید اموال و خانه های خود را ایمن نگه دارید میتوانید از متخصصان حرفه ای ما در زمینه انواع دوربین های مدار بسته مشاوره بگیرید تا مناسب ترین دوربین مداربسته دید در شب را برای شما نصب و راه اندازی نمایند.

اما، شاید تعجب کنید که بدانید نورهای مادونقرمز با چشم غیرمسلح سایت hilook-cctv قابل مشاهده نیستند. برای مشاهده این مدل دوربین ها به صفحه دوربین مداربسته دام هایک ویژن مراجعه کنید. این دوربین ها دارای قابلیت تعقیب سوژه می باشند. در محصولات اخیر اکثر دوربین ها دارای لنز فیکس با فاصله کانونی 3.6 و 4 میلی متری می باشند. همچنین یکی دیگر از کاربردهای دوربین های نظارتی و امنیتی برای نگه داری از سالمندان می باشد که در این امر شما می توانید با استفاده از امکانات دوربین های نظارتی و امنیتی مانند صدای طرف ضمن جویا شدن از حال سالمند خود با او نیز در ارتباط باشید. ترکیبی از سیگنالهای متعدد با یک رسانه: سیگنالهای ضروری در هر دوربین مداربستهای مانند تصویر، صدا و حتی سیگنالهای کنترل همزمان از طریق یک کابل دوربین ارسال میشوند و این امر به طورچشمگیری فرآیند استقرار امکانات جدید و کاهش هزینه کابلکشی را سادهتر کرده است. این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند.

سنسور از اهمیت بسیار بالایی در قیمت دوربین مداربسته برخوردار است زیرا نور پس از عبور از لنز به سنسور برخورد می کند و به موج تبدیل می شود و تصویر در دستگاه سیستم امنیتی ضبط می شود. دوربین های متحرک دارای تنوع زیادی می باشد و همچنین دارای کاربردهای فراوان می باشد. معمولا دوربین مداربسته بالت (Bullet) از طریق پایه دوربین نصب می شود که این پایه در دوربین دارای بازوهای حرکتی گوناگون می باشد. همچنین دید در شب همه دوربین های مداربسته با هم برابر نیستند بنابراین ، هنگام خرید دقیق و کنجکاو باشیددر هنگام خرید اطمینان حاصل کنید که دوربین مدار بسته مورد نظر با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد. بوسیله فایل دانلودی یا سی دی دستگاه, نرم افزار کلاینت را بر روی سیستم کامپیوتر نصب کنید.

دسته بعدی دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ ساختاری دوربین مداربسته بالت (Bullet) می باشد. دستگاه های DVR برق دوربین را تامین نمی کنند و هر دوربین باید مستقیما به یک دستگاه ضبط کننده متصل شود. اگر در فضای بیرونی هم می خواهید کابل کشی انجام دهید باید کابل ها را از داخل لوله فلکسی عبور دهید که بدنه ی آن از پلاستیک و فلز ساخته شده و مقاومت خوبی در برابر باران و برف دارد و مانع از خراب شدن کابل های برق و آتش سوزی آن ها می شود . با توجه به این که یکی از وظایف اصلی دوربین های نظارتی بحث حفاظت فیزیکی و کنترل آن می باشد، شما با خرید دوربین مداربسته می توانید از راه دور نسبت به کنترل مکان مورد نظر اقدام نمایید و گاها خیلی از خطر ها که در بخش حفاظت فیزیکی و حضوری دارد را کاهش دهید. از لحاظ ظاهری و ساختار فیزیکی می توان دوربین های امنیتی را به دو دسته کلی دوربین مدار بسته دام و دوربین مداربسته بالت تقسیم بندی کرد.