خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا

لازم به ذکر می‌باشد این جای پیچ ها باید در مرحله ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت و قبل از عملیات رنگ بر روی ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت حک گردد تا هیچگونه خط و خش یا آسیبی پس از رنگ به هیچ نقطه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود.. جهت بازدید دستگاههای داکت اسپلیت که نیاز به هوای بیشتری برای محفظه ی خود دارند از دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی استفاده می گردد.با توجه به امکانِ تردد هوای بیشترِ هوا از معبرِ مشبکِ این دریچه داکت اسپلیت مشبک، این گزینه از مناسبترین گزینه ها در این زمینه است. این گوشه یا کرنرها با حالت پِرسی و بدون استفاده از جوش یا هروسیله ی دیگری که از زییاییِ رُخِ دریچه داکت اسپلیت کم کند به هم متصل می شوند.

پس از خشک شدنِ رنگ در کوره و خارج نمودنِ دریچه داکت اسپلیت از کوره رنگ، برای محافظت از ساختار دریچه داکت اسپلیت در زمان انتقال به محل پروژه باید از پوشش های ضربه گیر و مشماییِ ضخیم استفاده کرد. این دریچه داکت اسپلیت دارای فریم و دربِ شیاردارِ جداشونده بوده و بطور کلی از مَتریال آلومینیوم ساخته شده است. برای ساخت این دریچه داکت اسپلیت از دو نوع مواد اولیه از جمله پروفیل و ورق آلومینیومی استفاده می گردد.

ب-1-طریقه ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت شیار موازی وزنه ای

در نتیجه می‌توان گفت که رنگ کوره‌ای طبق نظر کارفرما و متناسب با محیط و برای جلوگیری از استهلاک زودرس دریچه بازدید داکت اسپلیت به کار می‌رود. پس از خارج کردن دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی از کوره بلافاصله از کاور های پلاستیکی و ضخیم و ضد ضربه استفاده می‌گردد تا در برابر صدمات احتمالی از این محصول محافظت شود. در گروه صنعتی تهویه فراز هیچگونه محدودیتی جهت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی به لحاظ سایز و ابعاد نیست و این شرکت مفتخر است تا این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت را طبق نظر کارفرما تولید و ارائه کند. ابعاد و سایز دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت مستقیم با ابعاد و سایز دستگاه فن‌کویل دارد.

  • پس از انجام عملیات رنگ و بیرون آوردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره‌ی رنگ، برای پیشگیری از هرکونه خطرِ احتمالی در زمان نقل و انتقال دریچه بازدید داکت اسپلیت به سمت پروژه و یا در مراحل انبارداری، باید بلافاصله پس از رنگ کاری دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای را در داخل پوشش های مشمعی ضخیم و ضربه گیر، کاور کرد تا هنگام فرارسیدنِ زمان نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای هیچ آسیب یا صدمه ای متوجهِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت نشود.
  • هدف از جایگذاری این دریچه‌ها حذف گرادیان دمایی در اتاق و رسیدن به بالاترین حد اختلاط ممکن می‌باشد.
  • پمپ های حرارتی مینی اسپلیت در مقایسه با سایر سیستم های تهویه مطبوع بسیار موثر هستند زیرا تا حدودی انرژی را بازیافت می کنند.
  • با توجه به پیشرفت های بشری در صنایع مختلف،صنعت عایق های حرارتی، رطوبتی و صوتی نیز دچار تغییرات و پیشرفت های شگرفی شده است.در گذشته های نه چندان دور از انواع عایق سنتی از جمله عایق پشم شیشه و پشم سنگ و موارد مشابه در این زمینه برای عایق کاری استفاده می گردید.
  • در ادامه این مطلب به معرفی انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت و قیمت دریچه بازدید داکت اسپلیت می پردازیم.

ابعاد درب وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعادِ داخلیِ فریم، طراحی و مونتاژ می‌شود. برای سهولت در نشیمنِ دربِ وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت، به میزان یک تا دو میل از هر ضلع از ابعادِ داخلیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر نموده و ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را طراحی می نماییم. با توجه به طراحیِ وزنه‌ای این دریچه بازدید داکت اسپلیت، لذا وجود فاصله‌ی استاندارد بین لبه‌ی زیرینِ دستگاه داکت اسپلیت تا کدِ ارتفاعیِ محل نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت، بسیار مهم و ضروری است.

تعداد شیارهای محیطی که باید روی محیط درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت باید تعبیه گردد به میزان نیازِ هوای لازم جهت دستگاه فن کویل از محیط بسته می‌باشد و در واقع تک گل یا دوگل بودنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دقیقا به نیاز دستگاه فن کویل دریچه داکت اسپلیت به هوا دارد. با توجه به لولایی بودنِ دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی، لذا تعبیه قفل به تعداد لازم بر روی درب های آن الزامی است. نوع این قفل ها اغلب از مدل زیمنسی است که با کلیدی که به همه آنها می خورد قابل باز و بست می‌باشد.

وقتی هر چهارضلع از ابعادِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آماده شد،این اجزا به وسیله‌ی گوشه ‌یا کُرنرهای فلزی به صورت پِرِسی به هم متصل می‌شوند و تشکیلِ چهارچوبه‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌دهند. پس از آماده شدنِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به تدارکِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم. جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از ورق آلومینیومی عموما با ضخامت یک میل است. در این مدل از دریچه بازدید داکت اسپلیت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت کاملاً صاف، بدون شیار و منافذ هوا طراحی و ساخته می‌گردد. برای ابعاد متوسط به پایین از ورق یک میل برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد.

ساخت انواع غلطک ها

در این مرحله باید جای پیچ ها روی نما یا دیواره داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه گردد، زیرا بعد از عملیات رنگ آمیزی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت دچار خراش و آسیب دیدگی خواهد شد. ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت در این مرحله از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد، زیرا با احتساب دومیل بادخور از طرفین و همچنین در نظر گرفتن ضخامت لولا در یکی از اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به برش ورق درب دریچه بازدید فن‌کویل اقدام می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت گل سقفی دارای کادر محیطی به صورت پرّه‌ی پله ای رو به داخل در یک ردیف یا دو ردیف در حاشیه‌یا داخلِ درب دریچه بازدید است. این حفره‌ی چهارگوشِ یک و دوردیفه درواقع منفذِ ورود هوای برگشت دریچه بازدید داکت اسپلیت است. در اصطلاحِ کارگاهی، به هر یک از این حفره های ورودِ هوا گل سقفیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می گویند. اگر این حفره‌ی چهارگوش به صورت واحد باشد به این نوع دریچه بازدید، دریچه بازدید داکت اسپلیت تک گل، و اگر این حفره چهارگوش به صورت دوبل بر روی دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه گردد، دریچه بازدید فنکویل را دریچه بازدید داکت اسپلیت دوگل نامیده می‌شود.

الف-۳- دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی شیاردارِ لولایی

خرید انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت با قیمت مناسب تنظیم تهویه یسنا