خدمات شبکه مشاوره ، نصب و راه اندازی شبکه های بزرگ

خدمات شبکه مشاوره ، نصب و راه اندازی شبکه های بزرگ

گروه چینود , خدمات کامپیوتری خود را موظف میداند تا مجموعه ی کاملی از خدمات شبکه های کامپیوتری را به مشتریان عرضه کند تا به همه ی اهدافی که از ورود به تجارت الکترونیک داشته اند بیش از پیش نزدیک شوند. با توجه به اطمینان خاطری که به کارفرما می‌دهیم، ما آماده هرگونه قرارداد طولانی مدت در زمینه نگهداری شبکه های کامپیوتری هستیم. برای داشتن یک شبکه پایدار یا باید یک کارمند در مجموعه خود داشته باشید و یا با شرکت های پشتیبانی شبکه و سرور در ارتباط باشید. از آنجایی که شرکت‌های بی‌شماری در تهران مشغول به‌کار می‌باشند، استفاده‌از‌ خدمات کامپیوتری اهمیت خاصی برای این شرکت‌ها دارد.شرکت‌ها چه کوچک باشند چه بزرگ، بسته به نیاز خود، به یک شرکت نگهداری یا خدماتی در زمینه سرویس دهنده‌های شبکه نیاز دارند. امنیت شبکه یکی از مهم ترین بخش های خدمات شبکه است که به منظور جلوگیری از نفوذ غیر قانونی به شبکه و دستیابی به اطلاعات سازمان و یا شرکت انجام می شود. هر چقدر که یک مجموعه بزرگتر و وسیع تر باشد بحث امنیت آن جدی تر می شود.

مهم‌ترین و مهم‌ترین عنصر این نوع شبکه سوئیچ است و وظیفه آن تغییر بسته‌های داده است. بر خلاف FXO، دستگاه FXS سیگنال دیجیتال تحت شبکه را به سیگنال آنالوگ تبدیل می کند. در قسمتی از شبکه که تلفن های معمولی و آنالوگ وجود دارد، بسیار مناسب بوده و دیگر لازم به خرید IP Phone نیست.

به اتصال دو یا چند کامپیوتر و تجهیزات سخت افزاری به منظور سهولت در اشتراک گزاری داده ها ، سخت افزارها، نرم افزارها و غیره … در بین طیف وسیعی از کاربران ،شبکه گفته می شود. اصولا سیستم های کامپیوتری از طریق کانال‌های ارتباطی مانند روتر و سوییچ و … به یکدیگرمتصل می شوند. شرکت پیراسیس، خدماتی در حوزه خدمات شبکه، زیرساخت، ایمیل و امنیت اطلاعات ارائه می‌کند. آنها همچنین وظیفه نگهداری و به‌روزرسانی سیستم‌های ما را به طور منظم بر عهده دارند.

نصب و راه اندازی شبکه چیست؟

تهیه یک نسخه کپی از تمامی اطلاعات شبکه که در زمان بحرانی، بتوان اطلاعات را بازیابی کرد. مجازی سازی شبکه یا Network virtualization در واقع به اشتراک گذاری یک کارت شبکه فیزیکی است که شرکت های زیادی از جمله سیسکو در این حوزه فعالیت دارند. ما یک شرکت خدمات نصب و راه اندزای شبکه هستیم، چنانچه سوالی در رابطه با خدمات شبکه یا خدمات پشتیبانی شبکه داشتید میتوانید با ما در تماس باشید و یا درخواست تماس از طرف کارشناسان ما را ثبت نمایید. پیمانکار پشتیبانی شبکه معتبر نفراتی دارد که به مشکلات شما به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی شبکه، با متخصصان پشتیبانی شبکه شایگان در ارتباط باشید. یک مهندس پشتیبانی شبکه، فردی حرفه ای است که برای ارائه برخی یا همه عملکردهای ذکر شده در بالا آموزش دیده است.

انتخاب یک آنتی ویروس قوی برای محافظت از سیستم

نصب و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری و طراحی آن از جمله کارهای اولیه در خصوص ایجاد یک شبکه است. خدمات نصب و پشتیبانی شبکه زیر ساخت و پسیو در بهین ارتباط هوشمند تیلا توسط نیروهای متخصص و دوره دیده با سرعت و کیفیت بالا انجام می شود. برای دریافت مشاوره در خصوص نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و جابجایی و تغییر ساختار شبکه می توانید با بهین ارتباط هوشمند تیلا تماس حاصل فرمایید. کلیه خدمات نصب، نگهداری و پشتیبانی شبکه و سخت افزار در این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای به وسیله نیروهای متخصص و دوره دیده انجام می شود. شبکه کامپیوتری در واقع ستون فقرات بخش آی تی و فناوری اطلاعات شرکت شما است.

هزینه خدمات active به میزان نفر ساعت کار و همچنین میزان تخصصی بودن خدمت مورد نیاز بستگی دارد. تمامی تنظیمات و کانفینگی که بر روی تجهیزات صورت می گیرد ، خدمات اکتیو می باشد. خدمات شبکه در حوزه خدمات اکتیو شامل مانیتورینگ ، راه اندازی سرور ، نصب ویندوز ، کریو کنترلر ، نصب و راه اندازی اکتیو دایرکتوری ، نصب تمامی سرویس های نرم افزاری شبکه ، ایمیل سرور ، کانفینگ روتر و سوئیچ ، سیستم تلفنی ویپ ، نصب فایروال و … می باشند. خدماتی که نام برده شد ، فقط بخش کوچکی از خدمات اکتیو می باشند و خدمات اکتیو طیف وسیعی از تنظیمات مختلف را در بر می گیرد. منظور از خدمات شبکه، برنامه‌ها، عملکردها و خدمات شبکه‌ای هستند که شرکت‌ها برون‌سپاری می‌کنند تا از راه دور توسط یک تیم پشتیبانی شبکه اداره، نظارت و نگهداری شوند. پیاده سازی زیرساخت شبکه، از سیم کشی‌های اولیه گرفته تا نصب سرورها و کامپیوترها و همچنین پیکربندی سخت افزارهای موجود و حتی پشتیبانی بعد از راه اندازی شبکه، همگی در زمره خدمات شبکه قرار می‌گیرند.

خدمات شبکه راه اندازی زیرساخت شبکه از کابل کشی شبکه اولیه و نصب تجهیزات سخت افزاری شبکه (تجهیزات شبکه) تا نصب سرور و نصب کامپیوترها و بعد از آن پشتیبانی شبکه را شامل می شود. از آنجا که سیستم های کامپیوتری بخش جدانشدنی از دنیای تکنولوژی امروز هستند همه سازمان ها و شرکت ها که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند نیازمند استفاده از خدمات شبکه هستند. با توجه به تجربه جهانی در خصوص برون سپاری خدمات به شرکت های تخصصی، شرکت ها باید یکبار برای همیشه دغدغه امنیت اطلاعات شرکت و پشتیبانی کامپیوتر ها را به یک شرکت خدمات شبکه واگذار کنند تا آرامش و تمرکز را به تجارت خود هدیه دهند.

  • ما این تضمین را می‌دهیم که شبکه کامپیوتری شما مطابق با نیازهای درون سازمانی و تجاریتان بهینه کنیم و در عین حال آسیب پذیری‌های امنیتی را کاهش دهیم.
  • این شرکت با در اختیار داشتن نیرو های کارآمد و دوره دیده در راستای کابل کشی ساخت یافته و رعایت استاندارد های اجرایی شبکه از قبیل TIA 568 A,B و BICSI موفق به اجرا و تحویل پروژه های متعددی گردیده که در بخش های بعدی به صورت مختصر معرفی می گردند .
  • همه کارشناسانادیب گستر عصر نوینبرای برقراری ارتباط موثر با شرکت ها در تمام سطوح از دانش فنی مشتریان آموزش دیده اند.
  • در شرکت‌های مشتریان ما به طور متوسط در حدود 10 تا 100 کارمند (حداکثر 300 نفر) فعال می‌باشند و از نظر تجهیزات کامپیوتری، به صورت میانگین به 80 دستگاه کامپیوتر (حداکثر 200 دستگاه) تجهیز می‌باشند.
  • آنها همچنین وظیفه نگهداری و به‌روزرسانی سیستم‌های ما را به طور منظم بر عهده دارند.