بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان؛ انتخابی اقتصادی برای کاربری روزمره! تکنوسان مگ

این سنسور نیز قادر است با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند، این موضوع برای فیلم برداری با دوربین سلفی مناسب است. علاوه بر این موضوع کاربران با استفاده از این سنسور می‌توانند تصاویر با کیفیت و با جزئیات راضی کننده‌ای را در حالت سلفی به ثبت برسانند. سامسونگ برای رقابت با دیگر میان‌رده‌های کمپانی‌های مختلف تصمیم گرفت در پنل پشتی چهار دوربین برای تصویر برداری در اختیار کاربران قرار دهد. اولین دوربین توانست توجه علاقه‌مندان به تصویر برداری و فیلم برداری را به خود جلب کند؛ زیرا این دوربین از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هفتمین گوشی از بهترین گوشی‌های میان‌رده حال حاضر

دارای چیپست هشت هسته ای UNISOC T606 بوده که بر روی اندروید 11 اجرا می‌شود. یکی دیگر از جنبه‌های خوب مواد پلاستیکی است که دارای یک الگوی ظریف برای در دست گرفتن راحت‌تر است. با این حال اگر یک گوشی کلاس اول با این نوع طراحی می‌خواهید، A03 می‌تواند بهترین گزینه برای خرید گوشی سامسونگ باشد. سامسونگ A53 5G جایگزینی برای A52 5G و سامسونگ A52s، میان رده های بسیار موفق 2021 است. در هر صورت از نظر میزان فضای حافظه مهم نیست که چه مدلی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید برای افزایش فضای ذخیره‌سازی خود، به کارت microSD روی آورید.

دوربین های گوشی یک مجموعه چهارگانه از لنزهای 108 مگا پیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگا پیکسلی، ماکرو 5 مگا پیکسلی و عمق سنجی 2 مگا پیکسلی است. شما می توانید تصاویر سلفی را با یک لنز 16 مگا پیکسلی بگیرید که شاید چندان جالب نباشد. باتری 5020 میلی آمپر ساعتی ردمی نوت 10 پرو یکی از قابلیت های هیجان انگیز آن است که از شارژر سریع 33 واتی نیرو می گیرد. سلام سینا اگر سرعت شارژ باتری برات مهم نیست گلکسی a32 بهتره چون از نظر نمایشگر a32 با پنل ۹۰ هرتزی محتوا رو روونتر نشون میده، از نظر قدرت پردازش و دوربین هم گلکسی a32 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی شرایط بهتری داره. ردمی نوت ۱۰ فقط از نظر سرعت شارژ با توان ۳۳ واتی نسبت به ۱۵ وات گلکسی a32 بهتره. دوربین اصلی آن با سنسور 50 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم 1.8 عرضه می‌شود که از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند.

  • علاوه بر این به سادگی می‌توانید نرم افزارهای موردعلاقه خود را دانلود کنید.
  • ذن‌فون مکس پلاس با بهره‌مندی از رابط کاربری متحول‌شده‌ی ZenUI 4.0 که مبتنی بر اندروید نوقا توسعه‌ داده شده است؛ اما هنوز چه از نظر بصری و چه عملکردی نزدیک به بهترین‌ها نیست.
  • نسل جدید سری وای از گوشی‌های اقتصادی هواوی به‌تازگی با طراحی جدید و شیشه‌ای وارد بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت شده است.
  • دوربین اصلی دوگانه، نمایشگر ۵.۶۵ اینچی IPS LCD، کرین ۶۵۹ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی چیزهایی هستند که در آنر ۹ لایت نیز شاهد آن‌ها بودیم.

پی اسمارت با ۳ گیگابایت رم و آنر ۹ لایت با ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز وضعیت مشابهی در مالتی‌تسکینگ دارند. کیو ۶ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۵ خود بسته به حافظه‌ی رم ۲، ۳ یا ۴ گیگابایتی عملکردی تقریبا مشابه وای ۷ پرایم دارد؛ هر دوی این گوشی‌ها برای اجرای بازی‌های با گرافیک بالا و حتی متوسط مناسب نیستند. باکیفیت بودن یک کالا نشان از احترام سازنده به خریداران است؛ از طرفی وزن و ابعاد دستگاه و مقاومت آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. به غیر از ردمی نوت ۵ ای و ال‌جی کیو ۶، بقیه‌ی گوشی‌های لیست بدنه و فریمی فلزی دارند.

بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان

این گوشی از لحاظ پردازنده و سرعت کم‌نظیر بوده و فوق‌العاده خوش‌دست و خوش‌ساخت است و یکی از بهترین مد‌های لیست راهنما خرید گوشی محسوب می‌شود. البته اگر اهل عکاسی هستید، این مدل تک لنز است و تنوع لنزی بسیار پایینی دارد و نمایشگر آن نیز اندکی کوچک بوده و حاشیه‌های زیادی اطراف آن دیده می‌شود. دوربین شیائومی ۱۱ لایت ۵G ne نیز ۳گانه و ۶۴ مگاپیکسلیست و در عملکرد، توان رقابت با بهترین ۱۰۸ مگاپیکسلی‌های بازار را نیز دارد.

این گوشی برای کسانی مناسب است که انتظارات زیادی از خرید گوشی هوشمند ندارند و فقط قصد انجام کارهای سبک روزانه و تماس را دارند. رزولوشن دوربین اصلی این محصول به میزان ۵۰ مگاپیکسل است و گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.8 است. می‌توان گفت که گوشی گلکسی A23 از نظر کیفیت تصاویری که در نور روز ثبت می‌کند، از دیگر گوشی‌های هم رده خود یک سرو گردن بهتر است. سامسونگ روی این گوشی از نسخه Go اندروید 11 استفاده کرده که نسخه بهینه شده اندروید برای گوشی‌های ارزان قیمت است تا هیچگاه از لگ و کندی گوشی خود کلافه نشوید. شرکت شیائومی تخصص زیادی در ساخت گوشی‌های اقتصادی دارد و ردمی ۸A به راحتی می‌تواند به عنوان رتبه اول این بخش مطرح شود.

این مدل قابلیت شارژ 25 واتی USB Power Delivery نسل قبل را حفظ کرده است و آن را به 5000 میلی‌آمپر ساعت می‌رساند. هنگامی که در نهایت باتری را به صفر رساندید، می‌توانید گلکسی A53 5G را مجدداً با شارژر سیمی 25 واتی راه‌اندازی کنید. همچنین به دلیل اینکه گوشی A53 به USB Power Delivery PPS متکی است، باید مطمئن شوید که از یک شارژر سازگار استفاده می‌کنید. لنز سلفی در نظر گرفته شده برای Galaxy A73 از کیفیت 32 مگاپیکسل بهره برده که با گشودگی دیافراگم 2.2/f به ثبت تصاویری به صورت سلفی را ثبت می‌کند و حتی می‌توانید فیلم‌هایی باکیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را ذخیره کنید. از دیگر قابلیت‌های لنز سلفی می‌توان به برقراری تماس با استفاده از این لنز اشاره کرد که هر چقدر کیفیت آن بیشتر باشد در نتیجه تماس بهتری را تجربه خواهید کرد.

بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان؛ انتخابی اقتصادی برای کاربری روزمره! تکنوسان مگ نمایشگر 6.6 اینچی این گوشی هوشمند با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل روانه بازار می‌شود و کورنینگ گوریلا گلس 3 نیز از آن محافظت می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که مقاومت این گوشی چندان زیاد نیست و برای افزایش مقاومت آن باید از گلس پست کامل استفاده کنید. یکی از محصولاتی است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه منطقی از آن بهره‌مند شوید. از مهم‌ترین قابلیت‌های این تلفن همراه، می‌توان به عملکرد خیلی خوب و نمایشگر 120 هرتزی آن اشاره کرد. علاوه‌براین، باتری گوشی پوکو ایکس 3 پرو هم خیلی خوب است و می‌تواند به‌خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد.

همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار قیمت بالایی دارند. اما شاید هرکسی توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین برای خرید این گوشی‌های پرچمدار را نداشته باشد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه نزدیک به 250 دلار از یک گوشی هوشمند باکیفیت بهره‌مند شوید. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت کسب کنید. تمامی گوشی‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، بهترین گوشی‌های اقتصادی از برند سامسونگ هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

وان پلاس 10 پرو ؛ از بهترین گوشی های مدل بالا

دوربین اصلی دوگانه، نمایشگر ۵.۶۵ اینچی IPS LCD، کرین ۶۵۹ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی چیزهایی هستند که در آنر ۹ لایت نیز شاهد آن‌ها بودیم. طراحی زیبای پی اسمارت همانند برادر ناتنی‌ خود یعنی آنر لایت از نکات مثبت آن به شمار می‌رود. پس اگر قصد خرید گوشی‌های اقتصادی را دارید می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایسل مراجعه نمایید و از بین تنوع بسیار بالای گوشی‌های هوشمند اقتصادی گزینه مورد نظر را سفارش دهید و با ضمانت اصل بودن کالا، آن را درب منزل تحویل بگیرید. کاربران می‌توانند با استفاده از این سنسور تصاویر با کیفیتی را به ثبت برسانند و فناوری HDR نیز می‌تواند به افراد در هنگام تصویر برداری کمک کند. علاوه بر این موضوع کاربران با استفاده از این دوربین قادر هستند با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کنند.