بهترین وکیل خانواده و طلاق در تهران ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا

با این حال در این میان امکان دارد که طرف مقابل در مقابل گرفتن و یا دادن طلاق مقاومت به خرج دهد که کار وکیل را چند برابر دشوار تر خواهد کرد . مضاف بر تمام این موارد آسیب ها و ضررهای مالی که در این میان اتفاق می افتد جبران ناپذیر میباشند و در مواقعی امکان دارد که تا سالها بعد از طلاق ، خاطرات بد این پروسه شرایط سختی را برای افراد ایجاد کند. مهمترین مطالبات در حوزه مشاوره حقوقی خانواده عبارت است از درخواست مهریه توسط زن، درخواست نفقه، نگهداری از فرزند یا فرزندان مشترک، طلاق از جانب زن و طلاق توافقی می باشد . وکیل خانواده تهران، با توجه به این که سال ها در خصوص حقوق خانواده ، وکالت می کند ؛ می تواند بعد از آن که سخنان موکل خود را به طور کامل گوش داد ، بهترین راه ممکن را پیش روی هر یک از زوجین قرار دهد ، تا با حفظ تمام حق و حقوق طرفین ، ( در زوجینی که دارای فرزند هستند ) کم ترین آسیب‌ روحی به فرزندان برسد . در این محتوا قصد داریم به بیان خدمات وکیل خانواده تهران ، بپردازیم .

بهترین وکیل خانواده و طلاق در تهران ۰۲۱۷۷۷۲۸۴۵۴ مشاوره حقوقی گروه وکلای آپادانا ضمناً مهریه را می توان پـس از صدور اجرائیه از طریق اداره انجام اسناد رسمی اخذ نمود. با صدور برگ اجرائيه از دفترخانه تنظيم مدرک رسمي، متقاضي مهريه مي تواند به اداره اجراي اسناد رسمي ثبت رجوع و با معرفي نشاني آقـا (همسـر ) تقاضـای دریافت مهريه را عرضه كند. هچنان كه مي تواند مالي از آقـا مثل حساب بانكي،‌پلاك ثبتي، سهم يا حتي طلب قطعي وي را از ديگران براي توقيف و دریافت مهريه معرفي كند.

شاید ندانید که طبق قانون وظیفه تامین وسایل زندگی بر عهده مرد است اما طبق عرف این عروس است که وسایل زندگی را فراهم می کند. یک وکیل خانواده خوب باید شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد. روانشناسان، مذهبیون، جامعه شناسان، حقوقدانان و حتی سیاست در خدمت این نهاد اثرگذار بوده تا افراد در فضای سالم و عاری از تنش شخصیت پیدا کنند. خانواده اولین و مهمترین بخش از جامعه است که افراد به محض تولد به آن ورود پیدا می کنند، از آن تاثیر می گیرند، در میان افراد خانواده رشد می کنند و همیشه تحت تاثیر شرایط و فضای آن خواهند ماند.

  • در این صورت است که حضور زوجه برای اقدام در خصوص طلاق توافقی ضروری نخواهد بود.
  • ممکن است در عقد مهریه تعیین نشود در چنین صورتی زوجین پس از توافق با یکدیگر نسبت به تعیین مهر توافق نمایند و چنانچه ضمن عقد سخن از مهر گفته نشود یا عدم استحقاق زوجه مهریه شرط شود زن پس از وقوع نزدیکی مستحق دریافت مهرالمثل است.
  • زیرا این زنان، زمان بیشتری را صرف امور خانواده و فرزندان می‌کنند.
  • 2- در صورتی که هدف موکل وکیل خانواده ، فقط به جهت تذکر دادن به همسرش است در چنین وضعیتی وکیل خانواده باید تا حد امکان ، از اقامه دعوا جلوگیری کند و بیش تر از طریق تماس تلفنی و یا حتی برقرار کردن جلسه های مشترک بین موکل و همسرش ، اعلام کند که هدف موکل او در واقع تغییر در زندگی می باشد نه طلاق و جدایی .
  • مقاومت در برابر طلاق اگر صرفا برای اذیت و آزار طرف مقابل باشد، آسیب ها و هزینه هایش برای دو طرف بیشتر خواهد بود.
البته هرکدام از این موضوعات در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قواعد و دستورات مختص به خود را دارد. به‌هرحال در این‌گونه پرونده‌ها وکیل موظف است که از موکل خود دفاع کرده تا بهترین نتیجه را بگیرید. نکته بسیار مهمی که در رابطه با این موضوع باید به آن اشاره کنیم آن است که برای موفقیت بیشتر در رابطه با مسائل حقوقی مختلف، بهتر است تعیین نوع مشاوره را به وکیل خانواده بسپارید. اگر فکر می کنید که سوالات شما بسیار سطحی هستند و به راحتی می توانید پاسخ آنان را از طریق مشاوره خانواده اینترنتی دست پیدا کنید، نیازی به مراجعه به وکیل نیست اما اگر درگیر پرونده حقوقی شده اید، بهتر است با وکیل خانواده تماس بگیرد تا او با توجه به موضوع پرونده شما، نوع مشاوره را تعیین کند. وکیل تخصصی و حرفه ای خانواده، بهترین کسی است که می تواند برای حل مشکلات قانونی به موکلان خود کمک کند.

عدم آگاهی افراد از قوانین باعث می‌شود که اغلب در پرونده خود در دادگاه خانواده با شکست مواجه شوند‌ یا رسیدگی به پرونده با سرعت بسیار پایینی انجام شود. در چنین مواقعی می‌توان به اهمیت داشتن بهترین وکیل خانواده در دادگاه‌های خانواده پی برد. به طورکلی وجود یک وکیل خانواده ماهر و باتجربه برای انجام سریع مراحل رسیدگی به پرونده‌های خانوادگی در دادگاه یک ضرورت بسیار مهم است.

قدرت استدلال و اقناع نیز از مهمترین ویژگی‌های وکیل خوب در این حوزه است. چرا که در جلسه رسیدگی، منطق، استدلال، لایحه دفاعیه خوب و مدیریت جلسه حرف اول را می‌زند. و با پیگیری های جدی و مداوم موکل را ازآخرین رویداد و جزییات پرونده مطلع و ‏روال کار و رای دادگاه را برای او تشریح نماید تا موکل بتواند برای قدم های بعدی به درستی وآگاهانه تصمیم بگیرد.

مطالبه نفقه نیز یکی از حقوق مسلم زوجه است که از طریق وکیل خانواده خوب قابل پیگیری است. در بسیاری از موارد، زن به دلیل عدم اطلاع از قانون و نیز عدم تمکین از شوهر خود از نفقه محروم می‌شود. وکیل متخصص می‌تواند با بررسی دقیق مدارک و نیز یک دفاعیه بسیار خوب در جلسه رسیدگی این حق را برای زن زنده نماید.