بهترین لپ تاپ دانشجویی بازار

وجود حسگر اثرانگشت برای باز کردن قفل صفحه به ارتقای امنیت این سیستم کمک کرده است. پورت‌های متعدد و متنوعی روی لبه‌های این مدل از ایسوس دیده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان انواع ابزارهای جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ‌تاپ متصل و از آن‌ها استفاده کرد. بلندگوهای این محصول از سری SonicMaster است که می‌توان تجربه‌ی صدایی باکیفیت و واضح را از آن انتظار داشت. کیبوردهای جزیره‌ای با کلیدهای بزرگ و پد لمسی یک‌تکه با حساسیت زیاد و امکان استفاده از فرمان‌های لمسی، باعث شده است این محصول یک ابزار کارآمد برای انجام تمام کارهای روزمره باشد.

انتخاب جایگرین: IdeaPad 3 لنوو

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد. البته در نظر داشته باشید که کیفیت تصویر مهمترین مولفه نمیباشد .

لایه مشکی بدنه صاف لپ‌تاپ از پلاستیک محکم و مقاومی ساخته شده است، اما بافت فلزی آن ظاهری فریبنده به آن می‌دهد. در کنار قدرت بسیار مناسب، برترین لپ تاپ اقتصادی لنوو برای سال ۱۴۰۱ حدودا 2.0 کیلوگرم وزن دارد و با بدنه فلزی خود می‌تواند حس یک دستگاه واقعا لوکس را القا کند. تاچ حرفه‌ای با پشتیبانی از حالت چندلمسی، وبکم HD و 2 پورت USB 3.0 در کنار پورت Type-C از دیگر ویژگی‌های برو!! این دستگاه هستند. IdeaPad 3 یکی از لپ‌تاپ‌هایی است که پیکربندی‌های بسیار زیادی از آن در بازار وجود دارد. لنوو این مدل را با پردازنده Core i3-1115G4 و 8 گیگابایت رم همراه کرده است و در بخش حافظه نیز شما به 256 گیگابایت حافظه SSD در کنار 1 ترابایت حافظه HDD دسترسی دارید. نکته مثبت دیگری که می‌توان در مورد این لپتاپ اشاره کرد، قابلیت ارتقا رم آن است.

این CPU یکی از بهترین پردازنده‌های بازار در این محدوده قیمت است و قدرت آن برای اکثریت دانشجویان کاملا کافی است. پس لپ تاپ V15-OE یک انتخاب عالی برای بسیاری از کاربردهای دانشجویی است. رم آن 8 گیگابایت است که یک امتیاز است و کارایی لپ تاپ را افزایش می‌دهد. پوشش براق؛ صفحه نمایش براق رنگ‌ها را شفاف‌تر و واضح تر نشان می‌‌دهد و برای محیط‌های کم نور مناسب‌تر است. ولی در محیط‌های پر نور (مانند دانشگاه) به دلیل اینکه نور محیط را منعکس می‌کند، باعث خستگی چشم می‌شود. خانواده پنتیوم اینتل؛ این پردازنده‌ها قدرت بالاتری نسبت به سلرون‌ها دارند و قدرت آنها برای انجام کارهای عمومی تحصیلی دانشجویی تقریبا کافی است.

تنها چیزی که شاید بتوان آن را یک نقطه ضعف در نظر گرفت، نمایشگر کوچکتر 14 اینچی است که البته سبب جمع‌وجورتر شدن لپ تاپ و همچنین کاهش وزن آن شده است. اگر این موارد را کنار بگذاریم، بهترین لپ تاپ ارزان تا 11 میلیون ۱۴۰۱، ایسوس ویوو بوک R465FA خواهد بود. از متریالی که در ساخت بدنه دستگاه استفاده شده هم نباید به سادگی عبور کنیم. لپ تاپ دانش آموزشی ایسوس R465FA و بدنه‌ بسیار باکیفیت آن، در همان نگاه اول، شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

  • لایه مشکی بدنه صاف لپ‌تاپ از پلاستیک محکم و مقاومی ساخته شده است، اما بافت فلزی آن ظاهری فریبنده به آن می‌دهد.
  • نتیجه یکی از برترین و بهترین لپ تاپ های دانش آموزی بازار ایران است.
  • در مجموع لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 – DA امکانات مناسب و قابل‌قبولی را در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • این مدل شاید به درد کارهای گرافیکی نخورد اما برای استفاده روزمره و سبک و همچنین استفاده همزمان از چندین برنامه مختلف یک انتخاب بسیار خوب است و می‌تواند شما را راضی نگه‌دارد.

شاید تنها تفاوت عمده‌ی بین آیدیاپد 3 معرفی‌شده در بازه‌ی قیمتی قبلی با «X515EA ایسوس»، بهره‌مندی لپ‌تاپ ایسوس از درگاه تایپ C باشد. همچنین، پنل نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی X515EA از نوع IPS است که ازنظر دقت بازتولید رنگ‌ها و گستردگی زاویه‌ی دید بسیار بهتر از پنل‌های TFT عمل می‌کند. وجود پنل نمایشگر IPS و یک درگاه تایپ C که برای برخی از کاربران مهم است، ارزش خرید X515EA ایسوس را افزایش می‌دهد.

X515EA ایسوس

بهترین لپ تاپ دانشجویی بازار انتخاب لپ‌ تاپ مناسب به‌ویژه زمانی که گزینه‌های زیادی در بازار موجود باشد، کار آسانی نیست. امیدوارم بتوانیم با این راهنما ازسایت چی‌بگیر به شما کمک کنیم کهبهترین لپ‌ تاپ دانشجویی و همچنین یک لپ تاپ دانشجویی ارزان مناسب خودتان را پیدا کنید. اگر هر کدام از این دو مورد برای شما مهم باشد بهتر است لپ تاپی انتخاب کنید که مجهز به کارت گرافیک مستقل و حافظه گرافیکی اختصاصی باشد. لپ تاپ‌های زیر میلیون کارت گرافیک مستقل ندارند و به همین دلیل نیاز به کارت گرافیک باعث افزایش قیمت لپ تاپ به حداقل حدود 14 میلیون می‌شود. خانواده سلرون اینتل؛ این پردازنده‌ها ارزانترین و ضعیف‌ترین پردازنده‌های بازار هستند و در لپ تاپ‌های ارزان قیمت (زیر 10 میلیون) به کار می‌روند.