بهترین شیرینی های جهان در سال 2020 بلاگ استوریاب

البته باز هم همه این‌ها کاملا بستگی به سلیقه و ذائقه شما خواهد داشت. جهت سفارش از بهترین شیرینی فروشی برای کیک می‌توانید الو کیک را انتخاب کنید تا تجربه یک طعم دلچسب از کیک‌های مناسبتی را به دست آورید. کافه قنادی کیک استودیو یکی دیگر از بهترین شیرینی فروشی های گرگان است که محصولات خود را در کافه به مشتریان خود عرضه می‌کند. این کافه قنادی در صیاد شیرازی، نبش صیاد 19 به مدیریت سرکار خانم مارینا زحمتکش واقع شده است. لیست شیرینی فروشی های تهران رو با قنادی سولدوش شروع می کنم. شیرینی خورهای پاسداران میدونن که سولدوش در لیست بهترین شیرینی فروشی های تهران جای مخصوصی داره.

در هر کجای ایران که شما پا بگذارید، قطعاً شیرینی‌های خاصی را مشاهده خواهید کرد. هر کدام از این شیرینی­‌ها از مواد خاصی تولید می‌شوند و طعم دهنده‌های منحصر به فردی را دارند. در این مطلب سعی داریم تا شما را با بهترین شیرینی فروشی تهران و البته تاریخچه شیرینی‌های ایرانی آشنا کنیم، پس ما را تا پایان همراهی کنید.

در واقع شیرینی‌های جدید و خلاقانه به خوبی توانسته‌اند جای شیرینی‌های سنتی قدیمی را بگیرند. همین ویژگی باعث شده است تا تعداد کمی از افراد به سراغ شیرینی‌های قدیمی بروند. گلوبه‌هاي‌ خمیری را یکی‌یکی داخل گردوی خردشده بزنید تا همه ی‌ جای ان‌ها بـه جز قسمت زیرین، بـه گردو آغشته شود. بـه این ترتیب زیر شیرینی‌ها یکدست و صاف خواهد شد و گردوها قبل از پخت کامل شیرینی بـه خاطر تماس با سینی فر، نمی‌سوزند.

بعد از آن به باقی مواد زعفران زده و ترحلوا را قالبی برش می‌دهند. یکی از شیرینی های محلی خوشمزه که با میل کردنش جان تازه‌ای می‌گیرید. آرد و رازیانه و زردچوبه و شکر را با هم مخلوط کرده و خمیر را به شکل دلخواه در می‌آورند. ابتدا بادام را چرخ و سپس شکر، وانبل و سفیده را با آن ترکیب می‌کنند. پس از پخته شدن، تا جایی که بشود رویش پسته و بادام می‌ریزند.

یکی دیگر از شیرینی فروشی های پرطرفدار در تهران که توانسته مشتریان بسیار زیادی را در طی مدت زمان فعالیت خود جذب کند. جالب است بدانید که نسل اول این قنادی به ۸۰ سال پیش بر میگردد اما این شیرینی فروشی از دهه ۴۰ خورشیدی فعال بوده است. پرسنل این شیرینی فروشی بسیار محترم و مودب هستند و شما را در زمینه خرید شیرینی راهنمایی می کنند. تقریباً هر نوع شیرینی که نیاز داشته باشید را می توانید از این قنادی تهیه کنید و از خوردن شیرینی های لذیذ و خوشمزه آن نهایت لذت را ببرید. همچنین انواع دسرها هم در این شیرینی فروش با بالاترین کیفیت وجود دارد و می توانید به راحتی آن را خریداری کنید. شاید برای شما هم جای تعجب باشد که یک شیرینی فروشی خانگی، اکنون به یکی از معروف ترین شیرینی فروشی های تهران تبدیل شده باشد.

برای شما هم پیش آمده که با ورود به یکی از منطقه‌های پایتخت بخواهید آدرس بهترین شیرینی فروشی تهران در آن منطقه را بدانید و از آن خرید کنید. شیرینی فروشی‌هایی که چه برخی قدمت چندین و چند ساله دارند و تنوع و کیفیت محصولاتشان مشتریان را تا به حال راضی نگه داشته است. سبک‌هایی نظیر کیک سنتی، کیک مدرن، کیک کلاسیک، کیک فانتزی و … . هر کدام از این نوع سبک‌ها برای مراسمات خاصی در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال بسیاری از افراد مایل هستند برای تولد، ولنتاین یا سالگرد ازدواج و … کیک‌های فانتزی و مدرن و برای جشن‌های عقد و عروسی کیک‌های سنتی و کلاسیک را سفارش دهند.

شیرینی فروشی عمو قناد

چرا که این قنادی‌ها جای خودشان را به شیرینی فروشی‌های لوکس داده‌اند. همچنین شیرینی‌های سنتی و قدیمی که با هل و گلاب درست می‌شدند، رنگ مدرن به خود گرفته‌اند و تبدیل به چیزکیک، کوکی، تارتلت و غیره شده‌اند. برای تهیه شیرینی اسکار طبق روال همیشگی تهیه انواع شیرینی خشک ابتدا باید پودر قند «کره/ مارگارین / روغن صاف / روغن جامد» را با هم مخلوط کنید تا جایی کـه بـه شکل یک کرم روشن دربیاید. خیابان انقلاب تهران یکی از معروف ترین و قدیمی ترین محسوب می شود که امروزه در این خیابان مدارس، کتاب فروشی و … کافه قنادی فرانسه، از دیگر مواردی است که در این خیابان وجود دارد.

بهترین شیرینی فروشی های یزد

محصولات اصلی این قنادی عبارت از قرابیه، باقلوا و کیک مجله آنلاین شیرینی تا و دسر است. در میان کیک و شیرینی‌های این قنادی، نارس، نوتلا، چیز کیک و تیرامیسو از همه محبوب‌ترند و طعم تازه و خاص آن‌ها روح شما را به پرواز در می‌آورد. این شیرینی فروشی محبوب، میهمان ۴۰ ساله تهران است که مشتریان پر و پا قرص خودش را دارد.

  • در واقع قند‌ها بدون هیچ طعمی‌بود و به جای آن مردم از قند روسی و بلژیکی که بسیار خوشمزه، خوش طعم، شیرین و باب میل بسیاری از ایرانی‌ها بود، استفاده می‌شد.
  • محیط کافه قنادی مینیون کوچک است؛ اما صمیمیت در آن موج می‌زند.
  • این بستنی هم در سطح خیابان توسط دستفروش‌ها و هم در بستنی‌فروشی‌ها فروخته می‌شود.
  • روغن و پودر قند مورد استفاده دراین شیرینی نیز باید از نوع بسار نرم و باکیفیت انتخاب شوند.
  • ممکن است دارای مقدار زیادی قند باشد ، و آن به دلیل ترکیب خرما که جزو دستور غذا است می باشد به همین دلیل شما یک وعده میوه نیز دریافت خواهید کرد.
  • عجیب نیست که بین اون همه قنادی های تهران و شیرینی فروشی های تهران، کوکی باکس با محلی کوچک و نقلی، این قدر معروف شده.

شاید ندانید که چرا شیرینی ساق عروس، خوشمزه‌ترین شیرینی برای عروسی است! این نوع شیرینی، جزء شیرینی ‌های خشک است و با وزن کمی که دارد، تعداد بسیار زیادی از مهمانان را، می‌توان با آن پذیرایی کرد. این نوع شیرینی را، درکنار یک یا دو نوع شیرینی دیگر، تهیه کنید.

بهترین شیرینی های جهان در سال 2020 بلاگ استوریاب