ایران فراسود صفحه اصلی سرمایه گذاری ارز دیجیتال | نی نی سایت

بعد از افزایش قیمت شما ارز دیجیتال خود را فروخته و به راحتی نقد می کنید. برای اطلاعات بیشتر مقالهبهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ را بخوانید. استخراج و سهام‌گذاری ارزهای دیجیتال، خریدوفروش توکن‌های غیرمثلی، کسب درآمد از بازی‌، وام‌دهی و کشت سود، دریافت ایردراپ و هودل‌کردن ازجمله روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون ترید هستند.

میانگین درآمد تریدرهای مستقل

در صورت علاقمندی به هر کدام از بخش‌ها می‌توانید با تکمیل دانش خود در آن حوزه، سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید. توجه به این نکته مهم است که شرکت در عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز برای همه کاربران امکان‌پذیر است اما از آنجایی که هیچ بررسی بر روی این نوع پروژه‌ها نمی‌شود احتمال کلاهبرداری بودن آن‌ها بسیار بالا است. به صورت خلاصه اصلی‌ترین ویژگی‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال به وسیله شرکت در عرضه اولیه رمز ارز به صورت زیر است.

هرچه اطلاعات و دانش تریدر در این زمینه بیشتر شود و استراتژی معاملاتی مناسبی به کار بگیرد، می‌تواند درآمد بیشتری نیز کسب کند. یکی از مواردی که هنگام کسب درآمد از طریق ترید ارزهای دیجیتال، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، اشتباهاتی است که برای این کار انجام می‌شود. این اشتباهات در مورد افراد و تریدرهای تازه کار چندان عجیب نیست؛ چراکه هنوز فعالیت خود را تازه شروع کرده و تجربه خاصی در این زمینه ندارند. اغلب تریدرهای ارزهای دیجیتال به دلیل ترس از زیاد شدن رقابت در بازار کریپتوکارنسی‌ها، درآمد واقعی خود را نمی‌گویند.

واحد پشتیبانی ایران فراسود با ارائه خدمات ۲۴ ساعته (حتی در روزهای تعطیل) آماده پاسخگویی به سرمایه‌گذاران عزیز می‌باشد. دوره آموزش ترید حرفه ای آکادمی هم به صورت آنلاین از صفر تا صد اصول معامله گری رو به شما آموزش میده تا هر جای دنیا که هستید بتونید بعد دوره با کمک تیم ترید تمرین کنید و به یک تریدر نیمه وقت یا تمام وقت تبدیل بشید. از شوق زیاد و با راهنمایی دوستانی که فقط کمی زودتر از خودش وارد این تجارت شدن، یکسری خرید و فروش ها انجام میده. ترید نیاز به شرایط جسمانی خاصی هم ندارد و میتونید خیلی راحت در منزل و یا هرجای دیگه،در مسافرت و… ترید کنید. بابت کم کاری مواخذه نمیشید مسئولیت شخص یا گروهی بر عهده ی شما نیست. ویژگی های منحر به فرد ترید باعث شده تا افراد زیادی به این حرفه روی بیارن.

آیا می‌توان از طریق معاملات روزانه امرار معاش کرد؟

ایران فراسود صفحه اصلی سرمایه گذاری ارز دیجیتال | نی نی سایت

در جدول زیر می‌توانید ویژگی‌های مهمی که برای کسب درآمد از ارز دیجیتال به وسیله توکن‌های غیر قابل معاوضه باید به آن‌ها توجه کرد به صورت خلاصه آورده شده نکات بیشتر است. به طور کلی هیچ تضمینی وجود ندارد که حتی بهترین کالکشن‌های NFT یک روز به سمت قیمت صفر میل نکنند. برای اینکه افراد شامل ایردراپ ها شوند، گاهی باید فعالیت هایی مانند انجام تراکنش در شبکه آن ارز یا خرید و نگه‌داری مقداری از یک رمزارز خاص، انجام دهند. گاهی این فعالیت‌ها هزینه‌‌هایی نیز دارد؛ اما احتمالا با قیمت فروش توکن‌های رایگان دریافت شده، هزینه ها پوشش داده خواهد شد. برخی ایردراپ ها حتی در حد این هزینه ها هم به کاربران خود هدیه نمی‌دهند؛ اما ایردراپ‌هایی هستند که ارزش بسیاری بالایی دارند و مبالغ هنگفتی به کاربران هدیه داده‌اند. اما روش دیگری نیز برای استخراج رمز ارز وجود دارد که به استخر استخراج معروف است.

  • یک روش ساده برای درک تمایلات مربوط به هر کوین این است که از فیدهای اجتماعی ارز دیجیتال مانندپلتفرم eToroاستفاده کنید.
  • حتی در بازار خرسی نیز اگر پروژه مناسبی را پیدا کرده باشید، می‌توانید با اندکی رشد، سودی متناسب به دست بیاورید و ضررهای دیگر را جبران کنید.
  • استخرها شاید به پر سودی ماینر نباشند، اما قطعا بررسی آن خالی از لطف نیست و بسیاری از بهترین ارزهای دیجیتال در این استخرها برای ماین کردن وجود دارند.
  • نکته‌ای که در مورد این سبک معاملات وجود دارد، محاسبه‌ی درستِ کارمزد صرافی‌ها، کارمزد تراکنش‌ روی بلاک چین‌ها و رصد صحیح «دفتر سفارش» و میزان در‌خواست‌های ثبت‌شده در بازه‌ی قیمتی مورد نظر است.