اسکیپ روم تهران اتاق فرار تهران اتاق فرارهای تهران-آل اسکیپ

اسکیپ روم تهران اتاق فرار تهران اتاق فرارهای تهران-آل اسکیپ

ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد اتاق فرار بحران مرگ بترساند. افزونه‌های دیگری مانند دلهره، هیجان هم در اتاقهای فرار وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم. مناسب‌ترین تعداد برای بازی در اتاق فرار 3 الی 6 نفر است. اتاق های فرار می تونن مجموعه ای از معماها و وظایف، بدون تِم و داستان باشند. اصولا شامل گروه خانوادگی، دوستان و یا همکاران می شود و یا گاهی به عنوان یکی از چالش های سناریو اتاق فرار به صورت ناآشنا در کنارهم تشکیل گروه می دهند. اکنون شما و دوستان تان به عنوان یک گروه توریستی وارد این خانه عجیب و هولناک می شوید تا بتوانید پرده از رازهای آن بردارید و از سرنوشت خانواده اطلاعی بیابید.

  • مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ با هدف و اجرا بازی‌های فکری و معمایی تاسیس و راه‌اندازی شد.
  • اتاق فراردر بازی‌های کلبه وحشت و سبک روانی، معمولا دست و پای شما را می‌بندند.
  • لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.
  • بنابراین باید تقسیم وظایف کنید و به کمک تک تک هم تیمی‌های خود راه خروج را پیدا نمایید.
  • در نهم اوت سال ۲۰۱۷ میلادی خبری مبنی بر تولید فیلمی رمزآلود و هیجانی تحت عنوان “The Maze” توسط کارگردان سرشناس “آدام روبیتل” منتشر شد، در اواخر سال ۲۰۱۷ مراحل ساخت و فیلمبرداری این فیلم در آفریقای جنوبی کلید خورد.

مبلغ رزرو 2 نفر به صورت آنلاین به عنوان بیعانه دریافت می شود و مابقی هزینه به ازای تعداد شرکت کنندگان بازی، حضوری دریافت می شود. طوفان شدت گرفته و سیستم فاضلاب شهری توانایی عبور این حجم از آب را ندارد. آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید.

اتاق فرار ( اسکیپ روم )

آن‌ها می‌خواهند این کار را طی یک عملیات ضربتی انجام دهند که شما و گروه‌تان انجام‌دهنده آن هستید. برای تسریع در کارها باید به سه گروه تبدیل شوید و به جست‌وجو بپردازید. در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید. توجه کنید همان طور که گفته شد زمان شما محدود بوده و فقط یک ساعت وقت دارید.

مجموعه راگن اسکیپ

در حال حاضر سناریو‌های متفاوتی در ایران به وجود آمده‌اند. البته تقریبا سناریو‌های آدم‌ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ها، و آزمایشگاه‌های علمی بسیار محبوب و متعارف هستند. برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید. یک بازی جذاب و فان که معما‌هایش با تمامی معماهای دیگر از نظر جنس متفاوت است و سناریو بسیار جذابی و متفاوتی نیز دارد. این اتاق فرار هم مانند اتاق فرار سرقت از بانک دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند.

البته این کار رو گیم مستر اسکیپ روم همون موقع انجام میده و نیاز نیست نگران باشید اما رزرو بلیط اتاق فرار خراب میشه و ممکنه یک نفر از شما کنسل کنه. پس حتما موضوع و ژانر اتاق فرار رو با هم تیمی های خودتون درمیان بذارید. اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین.