بارفیکس معنی در دیکشنری آبادیس | takdoo-تکدو

عضله اصلی و هدف ، عضله پشتی بزرگ (لاتیسیموس دورسی) می باشد. دیگر عضلات درگیر آن شامل ، عضلات ذوزنقه ، عضله گرد بزرگ (تیرس ماژور) ، ماهیچه ای سینه ای بزرگ ، دوسر بازو (جلو بازو) ، بخش پشتی سرشانه (دلتوئید خلفی) ، عضلات مرکزی و ساعد هستند. با توجه به اینکه در بارفیکس آزادی عمل و تنوع بسیاری وجود دارد، احتمال خطا در انجام نیز زیاد است. اگر بارفیکس را اشتباه انجام دهید ممکن است چند عضله درگیر شوند و عضلات بسیاری بدون فشار باقی بمانند.

۳. استفاده از باندهای کشی

آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. حرکت هایی مانند بارفیکس وجود دارد که جزو حرکات اصلی برای عضله ها هستند. برای یادگیری این مدل حرکات به بخش های دیگر سایت مراجعه نمایید.

  • جالب است بدانید که در یک تحقیق مشخص شد ماهیچه راست شکم بیشتری تاثیر را از بارفیکس می گیرد و سپس به ترتیب، ماهیچه های جلو بازو، پشتی بزرگ و ذوزنقه ای تحت فشار قرار می گیرند.
  • بسیاری از حرکات ورزشی عضلات خاصی را هدف قرار می‌دهند ولی در بارفیکس کلیه عضلات عنوان شده درگیر و تحت‌فشار قرار می‌گیرند که این امر باعث توازن در رشد این عضلات خواهد شد.
  • برای کمک می توانید از یک نفر دیگر، جعبه یا کش استفاده کنید.
  • بارفیکس عبارت است از یک میله معمولاً فلزی به طول حدودی یک متر که ورزشکار به آن آویزان شده و سعی می‌کند سروگردن خود را به بالای میله کشیده و دوباره در حالت آویزان قرار گیرد.

این امر سبب می‌شود فشار بیش از حد روی کتف و گردن شما نباشد. در نتیجه می‌توانید تعداد تکرار حرکت را بیشتر کنید. زمانی که گردن به میله رسید (سر در جلوی میله ، مطابق عکس) ، با کنترل ، به نقطه شروع باز می گردید ، این قسمت از تمرین ، فاز منفی است. بدن خود را به سمت بالا بکشید و آرنج های خود را همچنان در طرفین قرار دهید.

برای بیشتر زدن بارفیکس باید این نکات را بدانید!

میله را طوری بگیرید که سر شما در وسط میله قرار بگیرد. بارفیکس می تواند با این سندرم مقابله کند و باعث صاف ایستادن شما شود. با توجه به اینکه بارفیکس باعث درگیر شدن چند گروه عضلانی می شود، می تواند چهارچوب کلی بدن را تقویت کرده و وضعیت بدن را به بهترین شکل ممکن برگرداند. به این منظور کش تی آر ایکس را به یک میله در ارتفاع بالاتر از قد خود نصب کنید. به دست‌ها و پاهای خود فشار وارد کنید تا در قسمت میانی بدن تنش ایجاد شود. عضله اصلی برای بهبود حرکت بارفیکس، عضله میانی یا عضله شکم است.

حرکت چهارم: خم شدن ثابت روی توپ

اولین قدم برای تمرین حرفه‌ای و تکرارهای بیشتر، یادگیری تکنیک‌ها و اصول اولیه این حرکت است. بنابراین در این قسمت چند نکته مهم که باید درباره بارفیکس بدانید را به شما خواهیم گفت. تمرین هر روزه بارفیکس، بهترین راه برای پیشرفت‌ نیست، به‌ویژه زمانی که تعداد و حجم تمرین بالا باشد. تمرین به صورت پشت سرهم و بدون فاصله ایده خوبی نیست؛ حتی بیهوده یا خطرناک هم است. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. بارفیکس در بدنسازی و ورزش بطور کلی، Pull up گفته میشود و اصطلاحی رایج در بین ورزش کاران جهان می باشد.

بارفیکس معنی در دیکشنری آبادیس | takdoo-تکدو